Η γαλλική φίρμα κινεί τις διαδικασίες για την επιστροφή του Renault 4 ως αμιγώς ηλεκτροκίνητου crossover, παρουσιάζοντας από το Παρίσι μια αντίστοιχη πρωτότυπη έκδοση

Η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει από τη διεθνή έκθεση του Παρισιού, με την μορφή ενός πρωτότυπου, το δεύτερο μετά το Renault 5 μοντέλο που θα επιστρέψει από το παρελθόν της ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Ο λόγος για το Renault 4ever Trophy concept το οποίο αναλαμβάνει χρέη προπομπού για μια ανάλογη έκδοση παραγωγής η οποία θα αναβιώσει το θρυλικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας ως ηλεκτροκίνητο crossover.

H επιλογή του ονόματος του πρωτοτύπου όσο και οι περιπετειώδεις λεπτομέρειες της σχεδίασής του, έλκουν την καταγωγή τους από την έκδοση 4L Trophy του ομώνυμου ράλι που πραγματοποιείται στην έρημο του Μαρόκου με την αποκλειστική συμμετοχή 4L  που φέτος συμπληρώνει 25 χρόνια.

Υπό αυτό το σκεπτικό πλην των αναλογιών που το κατατάσσουν ως τυπικό εκπρόσωπο της crossover κατηγορίας B-Segment, το 4ever Trophy υιοθετεί ορισμένες ιδιαίτερες λεπτομέρειες όπως οι ράγες οροφής από ανθρακόνημα που φιλοξενούν τη ρεζέρβα, οι χειρολαβές στο καπό, οι ανάγλυφα σχεδιασμένοι αναβατήρες και οι αντίστοιχης αισθητικής θόλοι, το φτυάρι ως αξεσουάρ στο πίσω τμήμα καθώς και οι τροχοί των 19 ιντσών με το καινοτόμο σύστημα αντικατάστασης και τα ελαστικά με τον χωμάτινο προσανατολισμό και διάσταση 255/55.

Σε ό,τι αφορά τις πιο ρεαλιστικές προοπτικές του, στην αθέατη πλευρά του ηλεκτρικού crossover παρεπιδημεί  η πλατφόρμα CMF-BEV η οποία φιλοξενεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο που αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 136 ίππους και μπαταρία 42 kWh.

H πρώτη, παρά τις διαστάσεις των 4,16 μέτρων μήκους, 1,95 μ. πλάτους και 1,9 μ. συνδυαστικά και με τις συνήθεις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης υπόσχεται σαφώς πιο ευρύχωρη διάταξη στο εσωτερικό σε σχέση με το αρχέτυπο 4L ενώ η δεύτερη η οποία υιοθετεί την καινοτόμο τεχνολογία ιδιαίτερα καινοτόμων λεπτών μπαταριών της Renault, εγγυάται αυτονομία 402 χλμ.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 9,0 δευτερολέπτων αν και το σημαντικότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι το πρωτότυπο μοντέλο θα οδηγήσει σε μια αντίστοιχη αν και πιο προσγειωμένη έκδοση παραγωγής σε διάστημα τριών ετών η οποία θα λειτουργήσει ως το ηλεκτρικό «ισοδύναμο» του Captur.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr