Μετά την νέα Χ1, η βαυαρική φίρμα στρέφει το βλέμμα στην εξέλιξη της coupe SUV παραλλαγής της η οποία αναμενόμενα θα μοιραστεί πολλά κοινά χαρακτηριστικά με το «βασικό» SUV μοντέλο της BMW

Φωτογραφίες: Automedia

Νωρίτερα μέσα στην χρονιά η BMW έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέα γενιάς της Χ1 η οποία ως γνωστόν αποτελεί την αφετηρία και για την Χ2 που με τη σειρά της δίνει τα πρώτα δείγματα γραφής από τα πεδία δοκιμών προετοιμάζοντας μια ανάλογη με το μικρότερο SUV της βαυαρικής φίρμας.

Βέβαια, κατά τη δήλωση του κατασκευαστή, η νέα Χ2, στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, δεν αποτελεί επισήμως την coupe SUV παραλλαγή της Χ1 λόγω της αρκετά διαφορετικής της σχεδίασης χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μοιράζεται όλα τα τεχνολογικά και όχι μόνο στοιχεία της με την τελευταία.

Στη νέα γενιά της η οποία θα πρέπει να αναμένεται περί τα τέλη του 2023, η Χ2 αναμένεται να προσεγγίσει περισσότερο σχεδιαστικά το μοντέλο στο οποίο βασίζεται παρά να αναζητήσει περισσότερες αφορμές διαχωρισμού της. Εξάλλου το ίδιο συμβαίνει με όλα τα υπόλοιπα ζευγάρια SUV–Coupe SUV μοντέλων της γερμανικής φίρμας (Χ3-Χ4 και X5-X6).

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που προκύπτουν από τις κατασκοπικές λήψεις επιβεβαιώνοντας κατά κάποιο τρόπο το παραπάνω σκεπτικό, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ανάλογου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα με την νέα Χ1 καθώς και  ίδια γρίλια ενώ το ίδιο μοτίβο αναμένεται να ακολουθήσουν και οι εισαγωγές αέρα  που προς το παρόν κρύβονται πίσω από το καμουφλάζ.

Φυσικά η Χ2 θα διατηρήσει το κύριο χαρακτηριστικό που τη διαφοροποιεί από την Χ1, την coupe SUV χάραξη της οροφής. Ένα στοιχείο που προκύπτει επίσης από την παρατήρηση είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με την σημερινή Χ2 ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν επίσης τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα σε σχέση με την Χ1, μια σχεδιαστική επιλογή που υπαγορεύεται από την χάραξη της οροφής.

Στην αθέατη πλευρά της Χ2 θα βρίσκεται η πλατφόρμα UKL2 κάτι που σημαίνει ότι το coupe SUV θα υιοθετήσει αντίστοιχη γκάμα κινητήρων με εφαλτήριο μια diesel, εμπροσθοκίνητη έκδοση με ισχύ 150 ίππων και προσωρινή «κορυφή» την plug-in υβριδική έκδοση των 326 ίππων.

Επίσης με δεδομένη την ύπαρξη της iX1, κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο η Χ2 να αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με αντίστοιχες προδιαγραφές και τα διακριτικά iX2. Yπενθυμίζεται ότι η iX1 εφοδιάζεται με μπαταρία 64,7 kWh που αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μοτέρ 313 ίππων και 494 Νm ροπής. Η προσφερόμενη αυτονομία διαμορφώνεται σε 438 χλμ. μέγεθος που στην περίπτωση της πιο αεροδυναμικής iX2 δεν αποκλείεται να βελτιωθεί περαιτέρω.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr