Η γαλλική φίρμα δίνει τις πρώτες συστάσεις για δύο νέα ηλεκτρικά οχήματα μικροκινητικότητας τα οποία θα διατίθενται μέσω της νέας υπηρεσίας κινητικότητας της Renault, Mobilize

H Renault ανακοίνωσε πέρυσι την πρόθεσή της να λανσάρει μια νέα υπηρεσία κινητικότητας ονόματι Mobilize με το σκεπτικό διαμοιρασμού αυτοκινήτων μέσω συνδρομής. Όπως εύκολα υποθέτει κανείς θα πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα καλύπτουν όλο το φάσμα απαιτήσεων σε επίπεδο κινητικότητας εντός των αστικών τειχών.

Η αρχή έγινε το 2021 από την έκθεση του Μονάχου με το Mobilize Limo, ένα ευρύχωρο τετράθυρο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με μήκος 4,67 μέτρα και την υπόσχεση να μπορεί να φιλοξενήσει στο πίσω κάθισμα άνετα έως και τρεις ενηλίκους και προορισμό να στελεχώσει στόλους ταξί.

Πλέον η γαλλική φίρμα συστήνει δύο ακόμα μοντέλα τα οποία προορίζονται για την γκάμα της Mobilize και εκπροσωπούν το είδος της μικροκινητικότητας.

Το πρώτο και νεότερο, Solo, είναι ένα μονοθέσιο ηλεκτρικό τρίκυκλο scooter με μήκος μόλις 1,37 μέτρα, πλάτος 0,9 μέτρο και ύψος 1,75 μέτρα το οποίο όπως εύκολα υποθέτει κανείς τόσο από τις διαστάσεις όσο και από την ονομασία του, προορίζεται να φιλοξενεί μόνο ένα οδηγό. Στην αθέατη πλευρά του φιλοξενείται ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο αναλαμβάνει να κινεί τους δύο μπροστινούς τροχούς ενώ ο πίσω είναι ο κατευθυντήριος και ελέγχεται μέσω joystick.

Παρά τα ο μικρό του μέγεθος το Solo εφοδιάζεται με αερόσακο αλλά και ένα διακόπτη έκτακτης ανάγκης ο οποίος μπορεί να πατηθεί με το πόδι και σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί ακινητοποιεί με ασφάλεια το ηλεκτρικό τρίκυκλο.

Επίσης με δεδομένο ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει διαμορφώνεται σε 25 χλμ./ώρα το Solo δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης.

Επίσης το κάθισμα προσφέρει τη δυνατότητα διαφορετικών ρυθμίσεων, δίνοντας τη δυνατότητα στον επιβάτη-οδηγό, να επιλέξει την ιδανική θέση αλλά και να αποθηκεύσει ό,τι επιθυμεί σε λογικά πλαίσια. Να σημειωθεί ότι το εσωτερικό του είναι πλήρως αδιάβροχο και μπορεί να πλυθεί εύκολα ενώ αποτελείται κατά 50% από ανακυκλωμένα υλικά. Επίσης όταν το Solo φτάσει στο τέλος της πορείας του έως και το 95% των υλικών από τα οποία αποτελείται είναι ανακυκλώσιμα.

Σε όρους φόρτισης, αξίζει να σημειωθεί ότι η μπαταρία του Solo μπορεί να επαναφορτιστεί είτε μέσω πρίζας είτε επαγωγικά είτε ακόμα και να αντικατασταθεί με φορτισμένη, μια δυνατότητα που επιταχύνει τις διαδικασίες.

Εκτός από το Solo η Renault παρουσίασε και το μοντέλο που θα διαδεχθεί το Twizy το οποίο υιοθετεί μια διαφορετική ονομασία και προσφέρει σαφώς μεγαλύτερη αυτονομία αλλά και περισσότερες δυνατότητες.

Το Duo όπως πλέον ονομάζεται, είναι ένα διθέσιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα με διάταξη 1+1, μήκος 2,43 μ. πλάτος 1,3 μέτρων και 1,46 μ. ύψος.

Χάρη σε μια μεγαλύτερη μπαταρία ο διάδοχος του Twizy μπορεί να προσφέριε αυτονομία έως και 140 χλμ. ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις θα διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, η πρώτη με μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ./ώρα η οποία ως εκ τούτου δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης και η δεύτερη με μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα.

Τα Solo και Duo θα πραγματοποιήσουν την επίσημη πρεμιέρα τους στην επικείμενη έκθεση του Παρισιού η οποία ανοίγει αυλαία στις 17 Οκτωβρίου ενώ για τη συνέχεια της γκάμας Mobilize, η Renault ετοιμάζει το Hippo ένα μικρό ηλεκτροκίνητο van το οποίο θα προορίζεται για τα τελευταία χιλιόμετρα παραδόσεων αλλά και το Bento το οποίο θα αποτελέσει, από το 2024, την cargo έκδοση του Duo, διαθέτοντας ένα μόνο κάθισμα και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr