Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Everrati Porsche 911 Cabriolet: Κλασικοί… ηλεκτρικοί ρυθμοί

Everrati Porsche 911 Cabriolet: Κλασικοί… ηλεκτρικοί ρυθμοί

Η βρετανική φίρμα που αρέσκεται σε ηλεκτρικές μετασκευές ηλεκτρικών τετράτροχων παρουσιάζει το τελευταίο της δημιούργημα με αφετηρία την ανοιχτή 911 της γενιάς 964

Η Everatti έχει ήδη «πειράξει» ηλεκτρικά τις coupe και targa εκδόσεις της κλασικής 911 της γενιάς 964 με την cabriolet έκδοση να παίρνει σειρά, αποκτώντας ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο alter ego το οποίο χάρη στην προσέγγιση του βρετανού κατασκευαστή, παρά τον αμιγώς ηλεκτρικό χαρακτήρα της, υπόσχεται οδική συμπεριφορά ανάλογη του μοντέλου που αποτελεί την βάση.

Αξίζει να σημειωθεί δε ότι όλες οι αλλαγές της Everrati  για την μετατροπή της κλασικής 911 Cabriolet σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα είναι πλήρως αναστρέψιμες για όσους ιδιοκτήτες αλλάξουν γνώμη στο μέλλον.

Η Redefined Porsche 911 964 Wide Body Cabriolet όπως είναι μακροσκελής ονομασία της  εξαιτίας της αυστηρής πολιτικής της Porsche απέναντι σε όσους κατασκευαστές ασχολούνται με μοντέλα της, επωφελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 400 ή 500 ίππους και 500 Nm ροπής αναλόγως τις προτιμήσεις των δυνητικών αγοραστών της.

Η έκδοση των 500 ίππων υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 4,0 δευτερόλεπτων ενώ ακόμα σημαντικότερο είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μεγαλύτερη μπαταρία με χωρητικότητα 62 kWh. Σε αντίθεση με τις coupe και targa 911 που υπόσχονται αυτονομία 240 χλμ. η cabriolet έκδοση μπορεί να διανύσει 320 χλμ. με μία φόρτιση η οποία απαιτεί χρόνο περίπου μίας ώρας για την αναπλήρωση της ενέργειας.

Η τοποθέτηση ενός ηλεκτρικού συνόλου στην αθέατη πλευρά της 911 Cabriolet δεν είναι η φυσικά η μοναδική μετατροπή καθώς ο βρετανός κατασκευαστής έχει επιμεληθεί την ανάρτηση η οποία αποτελείται από ελατήρια και πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ενώ βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο πλαίσιο προκειμένου να μπορεί να υποστηρίξει την πλεονάζουσα ισχύ. Τις προδιαγραφές της έκδοσης συμπληρώνει ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με την υπογραφή της Brembo, αποτελούμενο από μεγαλύτερες δαγκάνες και διάτρητα αεριζόμενα δισκόφρενα.

Στους νεολογισμούς συγκαταλέγεται και ένα αναθεωρημένο εσωτερικό το οποίο αν και δεν χάνει την γνώριμη κλασική αύρα του, ενσωματώνει σύστημα κλιματισμού, infotainment δια χειρός Porsche Classic καθώς και ανασχεδιασμένα όργανα τα οποία προσαρμόζονται στις ηλεκτρικές ενδείξεις.

Sports in

«Δεν περίμενα να ζήσω τέτοιο πάθος» – Τρελάθηκε ο Μεντιλίμπαρ με την υποδοχή στο «Βενιζέλος»

Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού ζει ένα όνειρο στο μεγάλο λιμάνι και δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τους οπαδούς των «ερυθρόλευκων»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024