To μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας υποδέχεται την βελτιωμένη ηλεκτρική τεχνολογία που έκανε πρεμιέρα προσφάτως στην νέα ηλεκτροκίνητη έκδοση του E-308, αποκτώντας περισσότερη ισχύ και αυτονομία

Η Peugeot πρόσθεσε μόλις πριν λίγες μόλις εβδομάδες στην γκάμα του νέου 308, τη νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοσή του η οποία επωφελείται από μια βελτιωμένη εκδοχή της τεχνολογίας που έχουμε δει μέχρι στιγμής από την γαλλική φίρμα.

Αν και το E-308 δεν έχει πραγματοποιήσει ακόμα την επίσημη πρεμιέρα του “in flesh” η οποία αναμένεται στην έκθεση του Παρισιού, η γαλλική φίρμα κάνει ήδη το επόμενο βήμα σε ό,τι αφορά την τεχνολογία μεταφέροντάς την στο μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας της το οποίο θα «επιστρέψει» το 2023 με σημαντικές αναβαθμίσεις.

Αναλυτικότερα, με φόντο την βελτιωμένη ηλεκτρική τεχνολογία, το e-208 υιοθετεί ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 156 ίππους, αυξάνοντας την ισχύ του κατά 20 ίππους σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Αν και η γαλλική φίρμα δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τα σχετικά στοιχεία επιδόσεων και παρόλο που η ροπή παραμένει αμετάβλητη στα 260 Nm, η αυξημένη ισχύς αναμένεται δεδομένα να έχει ευεργετική επίδραση στην ικανότητα επιτάχυνσης του e-208, το οποίο στη βελτιωμένη εκδοχή του αναμένεται να χρειάζεται λιγότερο από 8,1 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα.

Πλην της παραπάνω αυξημένης ισχύος η οποία για όσους αρέσκονται στα ποσοστά αντιστοιχεί σε 15%, το e-208 διαθέτει και μια νέας τεχνολογίας και χημικής σύστασης μπαταρία η οποία υπόσχεται να αυξήσει την αυτονομία του σε 400 χλμ. βάσει του αυστηρότερου πρωτοκόλλου WLTP και συνοδεύεται από κύκλωμα 400 Volt.

Σε ό,τι αφορά την φόρτιση, το e-208 προσφέρει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με έως 100 kW διαδικασία η οποία υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας από 20-80% σε χρόνο λιγότερο των 25 λεπτών.

Υπενθυμίζεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το e-208 το οποίο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του το 2019 επωφελείται από μια σειρά βελτιώσεων που εστιάζουν στη  βελτιστοποίηση της αποδοτικότητάς του καθώς, ήδη το 2021 εφάρμοσε αναβαθμίσεις βελτιώνοντας στοχευμένα την αρχική του μορφή.

Ανάμεσα σε εκείνες τις βελτιώσεις, συγκαταλεγόταν μια νέα αντλία θερμότητας η οποία συνδυαστικά με την προσθήκη ενός υγρασιόμετρου υποσχόταν βελτιστοποιημένη και αποδοτικότερη λειτουργία για το σύστημα κλιματισμού, ένα ανασχεδιασμένο κιβώτιο που αποσκοπούσε στην καλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας καθώς και ένα σετ βελτιωμένων ελαστικών μειωμένης αντίστασης κύλισης.

Συνδυαστικά με τις παραπάνω και τις νέες αναβαθμίσεις, το e-208 υπόσχεται κατά 17,65% αυξημένη αυτονομία αλλά μειωμένη κατανάλωση ενέργειας κατά 15% σε σχέση με την πρώτη, αρχική μορφή του η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε το διόλου μακρινό 2019, αντικατοπτρίζοντας την πρόθεση της Peugeot για συνεχή εξέλιξη.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr