Η νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά το Kodiaq δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών, κρατώντας προς το παρόν καλά κρυμμένα τα χαρακτηριστικά της πίσω από τις επιφάνειες της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του μοντέλου

Φωτογραφίες: Automedia

Η Skoda παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του Kodiaq τον Απρίλιο του 2021, κάτι που σημαίνει ότι το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο, κρύβει κάτω από τις αναγνωρίσιμες επιφάνειές του τη νέα γενιά του μοντέλου η οποία προς το παρόν, κρατά καλά κρυμμένα τα μυστικά της.

Μια παρατήρηση σε λεπτομέρειες όπως οι τροχοί των 20 ιντσών, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και οι απολήξεις της εξάτμισης προδίδουν ότι ως «όχημα» δοκιμών για τη νέα γενιά αποτελεί η έκδοση RS η οποία στην ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου έχει απεμπολήσει το diesel μοτέρ προς όφελος ενός TSI 2,0 λίτρων.

Στα στοιχεία που ενσωματώνει το πρωτότυπο διακρίνεται το διαφορετικού χρώματος καπό σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα ενώ διακρίνεται και η μικρότερη απόσταση από το έδαφος, κυρίως στο πίσω τμήμα.

Ανεξαρτήτως των χαρακτηριστικών του συγκεκριμένου πρωτοτύπου τα οποία εξάλλου λόγω της φύσης του έχουν ελάχιστη σημασία, χρήσιμο θα ήταν να σημειωθεί ότι σε παλαιότερες ανακοινώσεις της η Skoda είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο προσθήκης μιας plug-in υβριδικής έκδοσης.

Παρ’όλα αυτά η δεδομένη τεχνολογική συνάφεια με το VW Tiguan αλλά και η ολοένα ευρύτερη αποδοχή των εξηλεκτρισμένων εκδόσεων δεν αποκλείεται τελικώς η Skoda και το Kodiaq να ενδώσουν στην plug-in υβριδική τεχνολογία. Σε κάθε περίπτωση, ο πυρήνας της γκάμας θα αποτελείται από νέας γενιάς κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα συμβαδίζουν με τις προδιαγραφές Euro7 οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ τα επόμενα χρόνια.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr