Την Ελαφόνησο και τη Μήλο επιλέγει ως κατάλληλους προορισμούς  για οικογενειακές διακοπές με παιδιά η βρετανίδα blogger Jenny Eaves, που πρόσφατα επισκέφθηκε τα δύο νησιά έπειτα από προγραμματισμένο ταξίδι που οργανώθηκε από τους Δήμους.

Η J. Eaves είναι ιδιοκτήτρια της ιστοσελίδας monkeyandmouse.co.uk και ακολουθείται 50.000 χρήστες στο Instagram και 20.000 στο twitter.

Διαβάστε επίσης: Ονειρικές διακοπές στο… «Μαϊάμι» της Πελοποννήσου

Επίσης, συνεργάζεται με σημαντικούς φορείς όπως το Bookings for you, το inews, την Telegraph και το Families Central Scotland Magazine.

Οι παρουσιάσεις της έχουν τη μορφή ταξιδιωτικού οδηγού με κατευθύνσεις και προτάσεις για τα αξιοθέατα και τις δραστηριότητες σε κάθε τόπο που είναι φιλικές και ευχάριστες για τα παιδιά.

Η Μήλος

Στο κείμενό της για τη Μήλο, αφού επισημαίνει ότι είναι «ένα όμορφο κόσμημα στο Αιγαίο Πέλαγος», γράφει στο εισαγωγικό της σημείωμα ότι διαθέτει φυσικό λιμάνι και «ήρεμες γαλαζοπράσινες θάλασσες για να κολυμπήσετε» και προσθέτει: «Η φυσική ομορφιά του νησιού και το μεσογειακό κλίμα κάνουν τη Μήλο μια δημοφιλή επιλογή από τα νησιά των Κυκλάδων για επίσκεψη».

Η Ελαφόνησος

Για την Ελαφόνησο, που όπως γράφει, δεν είναι τόσο γνωστή στους τουρίστες του Ηνωμένου Βασιλείου όσο άλλα ελληνικά νησιά, είναι ένα από τα κορυφαία μέρη διακοπών.

Πέρα από τις παραλίες του νησιού, κάνει ειδική αναφορά στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα που βρίσκεται σε ένα νησάκι που συνδέεται με το υπόλοιπο νησί με μια γέφυρα και εκεί, όπως γράφει, οργανώνονται πολλές τελετές γάμων και βαπτίσεων κάθε χρόνο.

Και οι δύο ταξιδιωτικοί οδηγοί συνοδεύονται από πλήθος φωτογραφιών από τοπία και από επιλεγμένα φαγητά της πλούσιας γαστρονομίας.

Η Μήλος ξεχωρίζει και στα αγαπημένα νησιά παγκοσμίως

Επίσης, κερδίζοντας τις ψηφοφορίες των αναγνωστών τη μία μετά την άλλη σε ξένα μέσα, η Μήλος κατατάσεται στα αγαπημένα νησιά ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο.

Mετά το Travel+Leisure, η Μήλος κέρδισε μια ακόμα ψηφοφορία αναγνωστών, αυτή τη φορά από τη βρετανική Guardian.

Η αξία παρόμοιων διακρίσεων είναι ανεκτίμητη αν ληφθεί υπόψη ότι εκατομμύρια πρώην και μελλοντικών επισκεπτών του νησιού το επιλέγουν με βάση δικά τους και μόνο κριτήρια. Και αυτό αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για όλο τον κόσμο, δεδομένου ότι η επιλογή και η κατάταξη είναι εντελώς άδολη.

Η αλήθεια είναι ότι και οι καταχωρήσεις που γίνονται με αφορμή επισκέψεις ή συναντήσεις με δημοσιογράφους έχουν την αξία τους, ακόμα και όσες είναι πληρωμένες στο πλαίσιο κάποιας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ.

Το μήνυμα όμως μιας ψηφοφορίας μεταξύ αναγνωστών είναι απόλυτα ηχηρό. Η Μήλος το αξίζει χάρη στην ποικιλία των ενδιαφερόντων αλλά και χάρη στον επαγγελματισμό των κατοίκων της και, κυρίως, όσων ασχολούνται με τα καταλύματα, την εστίαση και την ψυχαγωγία.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr