Mercedes-AMG E 63 S Final Edition: Aποχαιρετισμός στα όπλα
Η γερμανική φίρμα αποφάσισε να τιμήσει το τέλος της διαδρομής της AMG Ε 63 με μια ειδική και υπερεξοπλισμένη έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε 999 αντίτυπα
Spotlight
- Τερέσα Ριμπέρα: Μια ισπανίδα «τσαρίνα» στις Βρυξέλλες
- 937 εθελοντές ένωσαν τις δυνάμεις τους για τη διάσωση άγριας ζωής μετά το ξέσπασμα της φωτιάς στην Αττική
- Ποια είναι η πραγματική κατάσταση στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία;
- Οι 3 «hot» δεξιότητες του μέλλοντος - Τι θα ζητά η αγορά εργασίας σε 5 χρόνια
Η τρέχουσα γενιά της AMG E 63 φτάνει σύντομα το τέλος της διαδρομής καθώς η παραγωγή της σύντομα ολοκληρώνεται. To Αffalterbach αποφάσισε να μην αφήσει ανεκμετάλλευτη την περίσταση, παρουσιάζοντας μια ειδική έκδοση με τα διακριτικά Final Edition προκειμένου να αποχαιρετήσει την super μπερλίνα της με τον καταλληλότερο τρόπο.
Να σημειωθεί επίσης ότι η Final Edition θα αποτελέσει ίσως την τελευταία ευκαιρία απόκτησης του συγκεκριμένου μοντέλου με V8 κινητήρα μιας και όπως είναι ήδη γνωστό, η νέα γενιά της ΑΜG Ε 63 θα υιοθετήσει ένα plug-in υβριδικό σύνολο που δεν θα υπολείπεται μεν σε ισχύ, ωστόσο αυτή θα προέρχεται από το συνδυασμό ενός τετρακύλινδρου κινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ.
Αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά της έκδοσης Ε 63 θα σηματοδοτήσει το τέλος μιας περιόδου 30 ετών κατά την οποία οι κορυφαίες εκδόσεις της E-Class εξοπλίζονταν με V8 κινητήρες.
Στο προκείμενο, η E 63 S Final Edition ξεχωρίζει για την χαρακτηριστική ματ γκρι απόχρωση η οποία διανθίζεται από αγωνιστικά αυτοκόλλητα στα πλευρά του αυτοκινήτου και αυτός ο συνδυασμός θα είναι ο μοναδικός στον οποίο θα είναι διαθέσιμη η συγκεκριμένη έκδοση. Το παζλ συμπληρώνει ένα σετ τροχών 20 ιντσών με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα αλλά και το έμβλημα της AMG στις τρίτες κολώνες.
Η έκδοση εφοδιάζεται ως standard με το πακέτο AMG Night Package το οποίο προσθέτει στην εικόνα λεπτομέρειες με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα όπως το μπροστινό splitter, το περίγραμμα των παραθύρων, οι εξωτερικοί καθρέπτες ενώ στο ίδιο, σκούρο μοτίβο υπακούουν και οι απολήξεις της εξάτμισης από μαύρο χρώμιο.
Το ξεκλείδωμα ενεργοποιεί τα φώτα καλωσορίσματος που τοποθετούνται κάτω από τους εξωτερικούς καθρέφτες και προβάλλουν το λογότυπο της AMG στο έδαφος, ενώ το άνοιγμα των θυρών αποκαλύπτει τα μαρσπιέ από ματ χάλυβα που κοσμούνται από τα φωτιζόμενα λογότυπα της AMG.
Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα AMG Performance τα οποία επενδύονται με δέρμα Nappa σε γκρι απόχρωση και κίτρινες ραφές ενώ στους ίδιους χρωματισμούς υπακούει και το τιμόνι. Η κεντρική κονσόλα κατασκευάζεται από ανθρακόνημα και φέρει ένθετη πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό του αυτοκινήτου καθώς η συγκεκριμένη έκδοση θα κατασκευαστεί σε 999 αντίτυπα.
Ανέπαφος παραμένει ο V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων το οποίο εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα ενώ όπως συνηθίζεται στο είδος, η E 63 S δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να αλλάξει την μετάδοση της κίνησης από τους τέσσερις τροχούς στον πίσω άξονα προς όφελος μιας πιο διασκεδαστικής εμπειρίας.
- Twiggy: Το μοντέλο που καθόρισε μια ολόκληρη εποχή και έγινε «viral πριν το viral»
- Με 30 υπογραφές και σεβασμό στα όργανα η υποψηφιότητα Κασσελάκη – κλειδώνει ο Φάμελλος για τους «100», ρυθμιστής ο Πολάκης στην ΚΕ
- Χεζμπολάχ: Οι ΗΠΑ την προτρέπουν να σταματήσει τις «τρομοκρατικές επιθέσεις» κατά του Ισραήλ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις