Η εξέλιξη της έκδοσης που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της νέας C-Class πλησιάζει στο τέλος της και η Mercedes-AMG αποφάσισε να δώσει μια ιδέα για τη νέα super μπερλίνα της από τον 24ωρο αγώνα αντοχής τoυ Nurburgring όπου η νέα έκδοση δίνει το παρών σε μια καμουφλαρισμένη αλλά «σαφή» για την εικόνα της, εκδοχή.

Η… σαφήνεια δεν αφορά μόνο την εξωτερική εμφάνιση αλλά και αυτό που θα κρύβεται στην αθέατη πλευρά της, καθώς η Mercedes-AMG επιβεβαίωσε εμμέσως πλην σαφώς ότι η C 63 θα επωφεληθεί από plug-in υβριδική τεχνολογία καθώς όπως ανακοινώθηκε χαρακτηριστικά, θα αποτελέσει το επόμενο «E-Performance μοντέλο της γκάμας».

Με αυτό δεδομένο η νέα C 63 θα αποχωριστεί τον παραδοσιακό V8 προς όφελος ενός plug-in υβριδικού συνόλου που θα αποτελείται από τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2,0 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ. Παρά την διαφοροποίηση η C 63 θα είναι ισχυρότερη από ποτέ καθώς, οι μηχανικοί του Affalterbach δημιούργησαν μια βελτιωμένη εκδοχή του δίλιτρου κινητήρα που εφοδιάζει και την ΑΜG A 45 S, αυξάνοντας την ισχύ του σε 480 ίππους. Θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 200 ίππων με τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στο θεαματικό μέγεθος των 680 ίππων.

Tα χαρακτηριστικά της έκδοσης θα συμπληρώνει σύστημα τετρακίνησης το οποίο θα προσφέρει τη δυνατότητα απεμπλοκής του μπροστινού άξονα από τη διαδικασία αναλόγως με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, η C 63 θα υιοθετήσει την εμβληματική γρίλια Panamericana η οποία θα περιστοιχίζεται από μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και ένα συνολικά αιχμηρότερο bodykit. Σε αυτά που επίσης τράβηξαν το βλέμμα κατά την ινκόγκνιτο παρουσία της C 63 στο Ring, συγκαταλέγονται επίσης ο επιθετικός αεροδυναμικός διαχύτης, η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, οι χαρακτηριστικοί τροχοί με την υπογραφή του Affalterbach και θηριώδη διάτρητα δισκόφρενα.