Η Mercedes-Benz δρομολογεί σημαντικές αλλαγές εν όψει του ηλεκτροκίνητου μέλλοντος και των νέων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί, ξεκινώντας από την εξέλιξη μιας νέας αρχιτεκτονικής που θα αναλάβει να φιλοξενήσει τα μοντέλα τα οποία θα βρίσκονται στη βάση της γκάμας της και βάσει των όσων δήλωσε προσφάτως ο επικεφαλής του ομίλου, Ola Kallenius, θα προσφέρουν ακόμα περισσότερη πολυτέλεια και προηγμένη τεχνολογία.

Όπως ο ίδιος διευκρίνισε αν και η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική σχεδιάζεται με το σκεπτικό της ηλεκτροκίνησης θα είναι επίσης συμβατή με κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς ο χρονικός ορίζοντας άφιξής της τοποθετείται στο εξαιρετικά κοντινό 2024.

Τα νέα μοντέλα που θα έχουν ως αφετηρία την αρχιτεκτονική ΜΜΑ αναμένεται να επαναπροσδιορίσουν το σημείο εισόδου στην γκάμα της γερμανικής φίρμας τα οποία όπως προσφάτως ανακοίνωσε η Mercedes-Benz θα υιοθετήσουν ακόμα περισσότερη πολυτέλεια και ακόμα πιο upmarket χαρακτηριστικά με στόχο υψηλότερα περιθώρια κέρδους όπως δήλωσε προσφάτως o Ola Kallenius απευθυνόμενος σε επενδυτές.

Στο ίδιο πλαίσιο εξορθολογισμού αλλά και upmarket κατεύθυνσης τα μοντέλα που βρίσκονται στη βάση της γκάμας της Mercedes-Benz και οι εκδόσεις αμαξωμάτων τους θα μειωθούν προοδευτικά από επτά σε τέσσερα τα οποία όμως δεδομένα θα προσφέρουν περισσότερα. Αυτό θα επηρεάσει και το μερίδιο αγοράς της Mercedes-Benz στην κατηγορία που σύμφωνα με το διάγραμμα  που έδωσε στη δημοσιότητα θα μειωθεί έως και κατά 25% για την κατηγορία.

Αντιθέτως σε μεγαλύτερο μερίδιο στοχεύει η γερμανική φίρμα για τα μοντέλα που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας τα οποία θα πολλαπλασιαστούν με περισσότερες εκδόσεις Maybach στοχεύοντας σε μερίδιο αγοράς 60% και υψηλότερα περιθώρια κέρδους.