Μετά το αφαιρετικό σκίτσο που έδωσε στη δημοσιότητα προ ολίγων μηνών η BMW επανέρχεται με ρεαλιστικές, αλλά καμουφλαρισμένες εικόνες της νέας iX1 η οποία, όπως ανακοινώθηκε, ολοκλήρωσε τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στις εγκαταστάσεις της βαυαρικής φίρμας στην Σουηδία και πλέον μπαίνει στην τελική ευθεία.

Σύμφωνα με την BMW, οι ιδιαιτέρως απαιτητικές συνθήκες του Αρκτικού Κύκλου υπήρξαν ιδιαιτέρως «χρήσιμες» για την δοκιμή των μπαταριών και των ηλεκτρικών μοτέρ σε ακραία χαμηλές θερμοκρασίες.

Οι επίσημες ανακοινώσεις αναφέρουν ότι η iX1 αξιοποιεί «τελευταίας τεχνολογίας συστοιχίες ιόντων λιθίου και σύστημα διαχείρισης θερμότητας που διασφαλίζει μειωμένους χρόνους φόρτισης και μέγιστη αυτονομία ακόμα και σε θερμοκρασίες κάτω από το 0».

Μαζί με τις παραπάνω γενικές πληροφορίες η BMW επιβεβαιώνει επίσης ότι η iX1 θα εφοδιάζεται με ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ ενώ δίνει στη δημοσιότητα και ορισμένα, προσωρινά, μέχρι τη διαδικασία έγκρισης τύπου, στοιχεία που αφορούν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.

Αυτά συνοψίζονται σε 18,4-17,3 kWh/100 χλμ. βάσει του πρωτοκόλλου WLTP. Η συνολική αυτονομία αναμένεται να ανέλθει σε έως και 440 χλμ. και παρόλο που προς το παρόν η BMW δεν δημοσιοποιεί στοιχεία για την χωρητικότητα της μπαταρίας θα πρόκειται για την ίδια μπαταρία των 80 kWh που εφοδιάζει και την iX3.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα η iX1 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της περίπου στα μέσα του 2023 και αφού πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της η νέα συμβατική Χ1. Όπως συνηθίζει η BMW τα δύο μοντέλα δεν αναμένεται να απέχουν σημαντικά σε όρους σχεδίασης με την ηλεκτρική έκδοση βέβαια να διαθέτει ορισμένα στοιχεία που θα σηματοδοτούν τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα της.