Φωτογραφίες: Automedia

Το νέο ηλεκτρικό crossover που σηματοδοτεί την νέα εποχή της smart βρίσκεται στην τελική ευθεία και ο φωτογραφικός φακός το εντόπισε να διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα εξέλιξης, «εισχωρώντας» για πρώτη φορά στο εσωτερικό του.

Αν και ορισμένα τμήματα εξακολουθούν να καλύπτονται από καμουφλάζ, η συνολική εικόνα του εσωτερικού χώρου δείχνει να μένει απολύτως πιστή στο πρωτότυπο μοντέλο, Concept#1 που ανέλαβε να το συστήσει πριν περίπου δύο χρόνια.

Το ταμπλό υπακούει σε ένα σχεδιαστικό μοτίβο «Υ» ενώ ξεχωρίζει η αδρή κεντρική κονσόλα που χωρίζει την θέση οδηγού και συνοδηγού, οι εξαιρετικά λεπτοί, γεωμετρικοί αεραγωγοί και μια ευμεγέθης οθόνη η οποία αναμένεται να έχει διαγώνιο 12,8 ιντσών όπως ακριβώς και στο πρωτότυπο.

Διακρίνεται επίσης ο μάλλον μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων, το ηχοσύστημα Beats και το τριάκτινο τιμόνι.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες εξωτερικές εικόνες του, αναμενόμενα δεν διαφέρουν από τα πρόσφατα teasers που έχει δώσει στη δημοσιότητα η smart. Σε κάθε περίπτωση, διακρίνεται ένα πιο προσγειωμένα σχεδιασμένο καπό και μια ανασχεδιασμένη κατώτερη γρίλια.

Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά για την έκδοση παραγωγής η οποία όμως θα έχει ως αφετηρία μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα  η οποία θα μπορεί να υποστηρίξει διαφορετικής ενεργειακής απόδοσης και μεγέθους μπαταρίες καθώς και διαφορετικές διαμορφώσεις σε ό,τι αφορά των αριθμό και την διάταξη των ηλεκτρικών μοτέρ.

Το smart#1 αναμένεται να υιοθετήσει μπαταρία 70 kWh προσφέροντας αυτονομία περίπου 320 χλμ. η οποία θα τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα σε διαφορετικές εκδόσεις ισχύος που θα φτάνουν έως τους 200 ίππους.

Η επίσημη πρεμιέρα του έχει προγραμματιστεί για τις 7 Απριλίου.