Η Porsche επισημοποίησε των εξηλεκτρισμό των 718 Cayman και Boxster που στην επόμενη γενιά τους η οποία αναμένεται το 2025,  θα αποχωριστούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης προς όφελος αμιγώς ηλεκτρικών συνόλων.

Αν και η συγκεκριμένη ανακοίνωση ήταν μάλλον αναμενόμενη, ο εξηλεκτρισμός των 718 Boxster και Cayman σηματοδοτεί μια νέα, διαφορετική εποχή για τη γερμανική φίρμα μιας και τα δύο μοντέλα αν και είναι τα μικρότερα της γκάμας, βρίσκονται πιο κοντά σε αυτό που θα αποκαλούσε κανείς «σκληρό πυρήνα» της Porsche.

Όπως και να έχει, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Porsche, Οliver Blume, οι επόμενες Cayman και Boxster θα συμπληρώσουν την ηλεκτροκίνητη γκάμα της Porsche η οποία μέχρι τότε εκτός από την Taycan θα περιλαμβάνει επίσης την Macan EV η οποία θα παρουσιαστεί το 2023.

Όπως διευκρίνισε ο ίδιος, οι ηλεκτροκίνητες Boxster και Cayman θα αντλήσουν τις επιρροές τους από το πρωτότυπο Mission R το οποίο παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 2021 προεικονίζοντας το ηλεκτρικό μέλλον.

«Το Mission R θα αποτελέσει τη βάση και την έμπνευση για την νέα σειρά της κεντρομήχανης σειράς των 718. Η πρόθεση μας είναι να εξηλεκτρίσουμε την κατηγορία έως τα μέσα της δεκαετίας. Η επιθυμία μας είναι προσφέρουμε τις 718 ως αποκλειστικά ηλεκτροκίνητες», δήλωσε ο ίδιος μην αφήνοντας περιθώρια αμφιβολιών για το μέλλον των Cayman και Boxster.

Σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική που θα αποτελέσει τη βάση για τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα, ο Oliver Blume επιβεβαίωσε ότι θα δημιουργηθεί μια νέα αρχιτεκτονική η οποία θα φιλοξενεί θα coupe δίθυρα sportscar της φίρμας και η οποία θα είναι διαφορετική από τα μεγαλύτερα τετράθυρα μοντέλα με ηλεκτρική τεχνολογία τα οποία θα έχουν ως αφετηρία ένα διαφορετικό δάπεδο.

Σε κάθε περίπτωση, και οι ηλεκτροκίνητες Cayman και Boxster θα εξακολουθούν να κατασκευάζονται στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Porsche στο Zuffenhausen.