H KIA ξεδιπλώνει τα στρατηγικά της σχέδια για την ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας τον οδικό χάρτη που θα την οδηγήσει στο 2030 και στον στόχο πώλησης τεσσάρων εκατομμυρίων αυτοκινήτων ως το τέλος της δεκαετίας, εκ των οποίων τα 1,2 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτροκίνητα.

Βάσει του συγκεκριμένου σχεδίου, η ΚΙΑ θα λανσάρει έως το 2027 14 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα ενώ παράλληλα, όπως ανακοινώθηκε, θα καταστήσει πιο αποδοτική τη διαδικασία παραγωγής οχημάτων, εστιάζοντας στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αλλά και δίνοντας έμφαση στην χρήση ανακυκλωμένων υλικών.

Για την ακρίβεια η ΚΙΑ ανακοίνωσε ότι θα διαθέτει τουλάχιστον δύο νέο ηλεκτρικά μοντέλα από το 2023 και εφεξής με στόχο την δημιουργία μιας πλήρους γκάμας ηλεκτρικών έως το 2027 που θα απαρτίζεται από 14 μοντέλα. Σύμφωνα με τις συστάσεις, στις νέες αφίξεις θα περιλαμβάνονται δύο pickups αλλά και ένα entry level προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο.

Το πρώτο μοντέλο που θα έλθει βάσει της νέας στρατηγικής είναι το SUV ΕV9 το οποίο εκτός… από τον εαυτό του θα αναλάβει να συστήσει και μια σειρά καινοτόμων τεχνολογιών μεταξύ των οποίων και σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης. Επίσης το EV9 θα επιδέχεται over-the-air αναβαθμίσεις και θα προσφέρει υπηρεσίες on demand κάτι που θα ισχύσει για πρώτη φορά σε μοντέλο της ΚΙΑ.

Παράλληλα με τα παραπάνω σχέδια, η κορεατική φίρμα ανακοίνωσε την ίδρυση μιας νέας φίρμας η οποία θα επιφορτίζεται με ειδικού σκοπού αυτοκίνητα για εταιρικούς χρήστες καθώς οι προβλέψεις αναφέρουν ότι η ζήτηση θα πενταπλασιαστεί έως το 2030.

Για αυτό ακριβώς το σκοπό η KIA θα παρουσιάσει στο κοντινό μέλλον ευέλικτες πλατφόρμες οι οποίες θα αναλάβουν να φιλοξενήσουν μοντέλα που θα επανδρώσουν στόλους ταξί και εναλλακτικές υπηρεσίες κινητικότητας και μεταφορών.