Η νέα γενιά του Niro πρωτοεμφανίστηκε πέρυσι στην έκθεση της Σεούλ, όπου πραγματοποίησε την πρεμιέρα του χωρίς όμως η ΚΙΑ να δώσει αρχικά διευκρινίσεις για τα κινητήρια σύνολα που θα αναλάβουν να το κινούν στην… εδώ πλευρά του κόσμου.

Πλέον, καθώς λίγος χρόνος απομένει για την άφιξή του στην Ευρώπη, η KIA ρίχνει φως στην αθέατη πλευρά του και στην γκάμα κινητήρων της νέας γενιάς του crossover μοντέλου της.

Αφετηρία για το νέο Niro αποτελεί μια μετεξέλιξη της αρχιτεκτονικής όπου το κορεατικό μοντέλο βασιζόταν και στο παρελθόν κάτι που επιτρέπει στην ΚΙΑ να διατηρήσει την πολυσυλλεκτικότητα της γκάμας του.

Ξεκινώντας από την «απλή» υβριδική έκδοση, αξιοποιεί κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με απόδοση 105 ίππων και 144 Nm ροπής σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ που αυξάνει την συνδυαστική ισχύ σε 141 ίππους. Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία μπαταρίας και αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

O ίδιος κινητήρας βενζίνης εφοδιάζει και την plug-in υβριδική έκδοση που όμως επωφελείται από ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ (85 ίπποι) αλλά και μια νέα μπαταρία με μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση (11,1 kWh) σε σχέση με το παρελθόν. Η συνδυαστική ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 180 ίππους ενώ η ηλεκτρική αυτονομία βάσει των στοιχείων που έχει δημοσιοποιήσει η ΚΙΑ σε ευρωπαϊκές αγορές όπου η εμπορική πορεία του Niro θα ξεκινήσει σύντομα, θα ανέλθει σε 60 χλμ.

Σε ό,τι αφορά την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, θα εφοδιάζεται από μια βελτιωμένη εκδοχή της τεχνολογίας που αξιοποιούσε και η προηγούμενη γενιά του Niro. Πρόκειται για ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων και 255 Nm το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρία 64 kWh η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα εγγυάται αυτονομία 463 χλμ. βάσει του αυστηρότερου πρωτοκόλλου WLTP.