Φωτογραφίες: Automedia

H γερμανική φίρμα εξελίσσει την ανανεωμένη εκδοχή του μέχρι πρότινος γνωστού ως e-tron το οποίο εκτός από μια διαφορετική σχεδίαση, σημαντικές βελτιώσεις που θα επηρεάσουν την αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης θα υιοθετήσει και τα διακριτικά Q8 e-tron Sportback.

Βάσει των λήψεων του φωτογραφικού φακού, το Q8 e-tron Sportback διατηρεί το χαρακτηριστικό coupe SUV σχήμα του αν και όπως μαρτυρά του καμουφλάζ, η όψη του αναμένεται να αλλάξει ριζικά, εναρμονίζοντάς το με την αισθητική του νεότερου Q4 e-tron.

Aνάλογη σχεδιαστική διαδρομή αναμένεται να ακολουθήσουν επίσης τα φωτιστικά σώματα. Αντιθέτως πιο περιορισμένες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο πίσω τμήμα που διατηρεί τη γνώριμη εικόνα το με κάποιες διαφοροποιήσεις.

Στις λεπτομέρειες, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τους συμβατικούς εξωτερικούς καθρέπτες το Q8 e-tron θα εξακολουθεί να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής καμερών οι οποίες προβάλλουν τις εικόνες σε δύο οθόνες που τοποθετούνται στα άκρα του ταμπλό.

Ακόμα σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στην αθέατη πλευρά του και στο κινητήριο σύνολο καθώς όπως έχει αποκαλύψει κατά το πρόσφατο παρελθόν ο επικεφαλής τεχνολογικής εξέλιξης στην Audi, Oliver Hoffman αναμένονται σημαντικές αναβαθμίσεις σε όρους αυτονομίας και χρόνων φόρτισης.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες, οι ανεπίσημες κάνουν λόγο για μπαταρία ενεργειακής απόδοσης 100 kWh η οποία αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την αυτονομία των 420 χλμ. με το επίμαχο μέγεθος να ξεπερνά τα 500 χλμ. Παράλληλα, σημαντικές αναβαθμίσεις αναμένονται και στο κύκλωμα φόρτισης το οποίο θα προσφέρει τη δυνατότητα αναπλήρωσης ενέργειας των μπαταριών σε ταχυφορτιστή άνω των 150 kW.

Άγνωστες παραμένουν προς το παρόν οι βελτιώσεις που επιφυλάσσει η Audi για το εσωτερικό αν και μάλλον δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η μετάβαση σε μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment αλλά και περισσότερες δυνατότητες σε όρους εφαρμογών και συνδεσιμότητας.