Mercedes-AMG CLE 63: Νέες υψηλές συνήθειες
H κορυφαία έκδοση της CLE, του νέου ανοιχτού μοντέλου της γερμανικής φίρμας που σταδιακά θα υποκαταστήσει τις cabrio εκδόσεις των C και E-Class δίνει τα διαπιστευτήρια της από τα πεδία δοκιμών
Spotlight
-
Η μαμά και ο μπαμπάς είναι λευκοί και το μωρό μαύρο - Μια είδηση που έγινε viral για τους λάθος λόγους
-
Ήθελε να ξεπεράσει τους φόβους της και πέθανε - Η μοιραία πτώση με αλεξίπτωτο πλαγιάς
-
Θύμα εκφοβισμού 60χρονη εργαζόμενη - Τους είπε ότι θέλει να βγει σε σύνταξη και αρνούνται να την αποζημιώσουν
-
Ας μιλήσουμε για τις νέες στολές της Αφής Ολυμπιακής Φλόγας δια χειρός Μαίρης Κατράντζου
Φωτογραφίες: Automedia
H γερμανική φίρμα έχει αφλησει να εννοηθεί ότι δεν προτίθεται να ανανεώσει τα «συμβόλαια» των ανοιχτών εκδόσεων των C και E-Class, εξελίσσοντας αντ’ αυτού ένα νέο cabrio μοντέλο με τα διακριτικά CLE το οποίο θα αναλάβει να καλύψει το κενό με εμφατικό τρόπο και αναμένεται το 2023.
Μέχρι τότε, ο φωτογραφικός φακός δίνει μια γερή δόση από το επίμαχο μοντέλο το οποίο πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στην Σουηδία. Μια προσεκτική παρατήρηση στις λεπτομέρειες όπως οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και ο τρόπος σχεδίασης των φτερών προδίδει ότι πρόκειται για την κορυφαία έκδοση με την υπογραφή του Affalterbach η οποία, ως συνήθως, θα υιοθετήσει τα διακριτικά «63».
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν η «προσωρινή» διπλή απόληξη της εξάτμισης και παρόλο που προς το παρόν δεν υπάρχουν τεκμήρια εξηλεκτρισμού του μοντέλου, αυτά θα μπορούσαν κάλλιστα να κρύβονται πίσω από το καμουφλάζ.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της, η CLE θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική MRA-2 όπου βασίζονται τόσο η νέα C-Class όσο και η S-Class. Αυτό σημαίνει ότι αν και η έκδοση 63 θα μπορούσε κάλλιστα να εφοδιάζεται με εξακύλινδρα σύνολα, το επικρατέστερο σενάριο είναι να αξιοποιήσει τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων σε υβριδική διαμόρφωση που η Mercedes-AMG εξελίσσει και για την κορυφαία παραλλαγή της C-Class με τα ίδια διακριτικά.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το συγκεκριμένο σύνολο θα συνδυάζει τον παραπάνω κινητήρα βενζίνης με ηλεκτρικό μοτέρ που θα υπερβαίνει σε ισχύ τους 200 ίππους και θα αναλαμβάνει να κινεί τον πίσω άξονα.
Το υβριδικό παζλ θα συμπληρώνει μια μικρής απόδοσης μπαταρία 6,1 kWh με στόχο τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Αντιθέτως με την απόδοση της μπαταρίας, η συνολική απόδοση προδιαγράφεται καταιγιστική καθώς οι δυνατότητες του συγκεκριμένου συνόλου ξεπερνούν τους 640 ίππους, αν και στην προκειμένη περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε συνδυαστική ισχύ που θα φτάνει τους 510 ίππους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις