Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ηλεκτρικό (και) το μέλλον του Nissan Micra

Ηλεκτρικό (και) το μέλλον του Nissan Micra

Η ιαπωνική φίρμα επιβεβαίωσε ότι το νέο Micra θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και θα μοιράζεται πολλά κοινά χαρακτηριστικά με το Renault 5 στο πλαίσιο της συνέργειας των δύο εταιρειών

Η Nissan ανανεώνει το ενδιαφέρον της για την κατηγορία των supermini, επιβεβαιώνοντας ότι θα υπάρξει συνέχεια για το Micra με τη διαφορά, ότι το ιαπωνικό μοντέλο θα επιστρέψει ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, αξιοποιώντας τη συνέργεια με τη Renault.

«Το νέο μοντέλο θα είναι σχεδιασμένο από τη Nissan αλλά θα αξιοποιεί τεχνολογία και θα κατασκευάζεται από την Renault έχοντας ως αφετηρία την αρχιτεκτονική που έχουμε εξελίξει από κοινού» αποκάλυψε ο επιχειρησιακός επικεφαλής της Nissan, Ashwani Gupta.

Ο λόγος για την αρχιτεκτονική CMF-BEV όπου, όπως είναι γνωστό θα βασιστεί και το Renault 5 αν και όπως αποκαλύπτει η πρώτη εικόνα που έδωσε στη δημοσιότητα η Nissan, το Micra θα διαφέρει σημαντικά από το γαλλικό supermini υιοθετώντας πιο καμπύλες φόρμες έναντι της γεωμετρικής αισθητικής του Renault 5.

Όπως διευκρινίζει το στέλεχος της Nissan, το Micra «αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα της έξυπνης διαφοροποίησης. Το μοντέλο που θα διαδεχθεί το Micra, θα συναρπάσει ακόμα περισσότερο τους πελάτες μας στην Ευρώπη».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αρχιτεκτονική CMF-BEV προορίζεται να φιλοξενήσει επίσης και τη νέα γενιά του Renault Zoe. Η κοινή χρήση της αναμένεται να μειώσει το κόστος παραγωγής των «μικρών» μοντέλων της Συμμαχίας έως και κατά 30% σε σχέση με τα δεδομένα του σήμερα και της πλατφόρμας CMF-B η οποία αποτελεί αφετηρία για το Renault Zoe. Aυτό αναμένεται να έχει ευεργετική επίδραση και στον τελικό αποδέκτη καθώς, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, στο μέλλον τα ηλεκτρικά supermini θα έχουν ανάλογη τιμή με τους συμβατικούς «ομολόγους» τους.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το νέο ηλεκτρικό Micra αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του «μαζί» με τις προδιαγραφές Euro7, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ από το 2025 καθώς όπως έχει ήδη δηλώσει η Nissan, δια στόματος του επικεφαλής της στην Ευρώπη, Guillaume Cartier, δεν σκοπεύει να επενδύσει σε μια νέα γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης και αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλων που να συμμορφώνονται με τις αυστηρότερες νόρμες, προκρίνοντας την ηλεκτροκίνηση.

Sports in

Το μεγάλο λάθος του Σλούκα έδωσε το πλεονέκτημα στην Μακάμπι (vid)

Ο Κώστας Σλούκας πήρε την λάθος απόφαση, τη λάθος στιγμή. Και η Μακάμπι…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024