Πέμπτη 30 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
BMW M5: Υπερβάλλων ζήλος

BMW M5: Υπερβάλλων ζήλος

Η υπό εξέλιξη νέα γενιά της M5 θα ασπαστεί την plug-in υβριδική τεχνολογία η οποία αναμένεται να της εξασφαλίσει περισσότερη ισχύ από ποτέ

Φωτογραφίες: Automedia

Η νέα γενιά της Σειράς 5 έχει προγραμματιστεί για το 2023 και όπως είναι αναμενόμενο θα συνοδεύεται από την πανίσχυρη Μ5 για την οποία, όμως, θα πρέπει να περιμένουμε ως τα τέλη της ίδιας χρονιάς.

Μέχρι τότε, το sport sedan των Βαυαρών δίνει το στίγμα του μέσω μια σειράς κατασκοπικών λήψεων οι οποίες ωστόσο δεν αποτυπώνουν την σημαντικότερη αλλαγή η οποία θα παρεπιδημεί στην αθέατη πλευρά της.

Εκεί αναμένεται να βρεθεί ένα υβριδικό σύνολο το οποίο σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα προέλθει από την υπό εξέλιξη ΧΜ, το νέο επιβλητικό SUV που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της BMW, προσφέροντας ισχύ που θα αγγίζει τους 750 ίππους.

Φυσικά η επιβλητική ισχύς θα συνδυαστεί και μια σειρά από ανάλογα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά τα οποία, όπως αφήνει να εννοηθεί το δοκιμαστικό πρωτότυπο της Μ5, θα τη διαχωρίζουν σημαντικά από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.

Aν και το καμουφλάζ που καλύπτει τις επιφάνειες της Μ5 είναι άφθονο, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τα σαφώς μεγαλύτερα σε μέγεθος «νεφρά» τα οποία πλαισιώνονται από εξαιρετικά μικρότερα, λεπτά φωτιστικά σώματα τα οποία ενσωματώνουν τεχνολογία laser.

H χαμηλότερη γρίλια είναι πιο φαρδιά και αιχμηρότερη ενώ την εικόνα συμπληρώνει ένα σετ από φώτα ομίχλης που τοποθετούνται κάτω από τα κεντρικά φωτιστικά σώματα. Επίσης, προφανές είναι ότι το σπορ sedan διαθέτει μεγάλα μετατρόχια όπως προδίδουν οι διογκωμένοι θόλοι στην περίπτωση του συγκεκριμένου πρωτοτύπου.

Ανασχεδιασμένα είναι και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ συνολικά, οι εξωτερικές επιφάνειες δείχνουν να έχουν σμιλευτεί ακολουθώντας μια λιγότερο ανάγλυφη και μίνιμαλ προσέγγιση αν και αυτό μένει να αποδειχθεί και στην τελική του μορφή.

Εμφανής πάντως από αυτό το στάδιο εξέλιξης είναι η plug-in υβριδική διαμόρφωση του συνόλου όπως προδίδει η σχετική ένδειξη στο δοκιμαστικό πρωτότυπο αλλά και η παρουσία μιας θύρας φόρτισης στο μπροστινό φτερό.

Αυτό που δείχνει προς το παρόν να παραμένει κοινό με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της Μ5 είναι η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Ψηλότερα διακρίνονται τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που δείχνουν μικρότερα από το παρελθόν ενώ η BMW δείχνει να προσπαθεί να κρύψει ένα spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ.

Eπιστρέφοντας στο plug-in υβριδικό σύνολο, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα συνδυάζει την παρουσία ενός V8 των 4,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Για πρώτη φορά επίσης στα χρονικά της Μ5 η μπαταρία που θα συμπληρώνει το plug-in υβριδικό σύνολο θα εξασφαλίζει τη δυνατότητα ηλεκτρικής αυτονομίας η οποία αναμένεται να διαμορφωθεί σε 80-85 χλμ.

Η κίνηση θα εξακολουθήσει και στην νέα Μ5 να μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός σοφιστικές συστήματος τετρακίνησης το οποίο θα κατανέμει την ροπή αναλόγως τις συνθήκες.

Sports in

Οι 313 ομαδικοί τίτλοι του Ολυμπιακού και το μοναδικό ρεκόρ

Ο Ολυμπιακός έφτασε τους 313 ομαδικούς τίτλους.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 30 Μαϊου 2024