Ο Ολυμπιακός, εκτός από πρωταθλητής εντός των αγωνιστικών χώρων, είναι και η πιο δημοφιλής ελληνική ομάδα στις πλατφόρμες των social media

Ο Ολυμπιακός οδεύει ολοταχώς για την κατάκτηση του τρίτου σερί πρωταθλήματος με τον Πέδρο Μαρτίνς στον πάγκο του και του 47ου συνολικά στη σπουδαία ιστορία του.

Οι Ερυθρόλευκοι είναι στο +9 από τη δεύτερη ΑΕΚ και είναι το φαβορί για να τερματίσουν ακόμη μια φορά στην πρώτη θέση της Super League.

Οι Πειραιώτες ωστόσο, εκτός από τα πρωταθλήματα που κατακτούν εντός των αγωνιστικών χώρων, είναι στην κορυφή και εκτός αυτών.

Συγκεκριμένα, ο Ολυμπιακός ακόμη μια φορά αναδείχτηκε «πρωταθλητής» και στα social media, καθώς είναι η πρώτη ελληνική ομάδα σε όλες τις πλατφόρμες, και μάλιστα με διαφορά.

Συγκεκριμένα, ο Ολυμπιακός έχει πολύ μεγάλα νούμερα και στις 6 δημοφιλείς πλατφόρμες, αφού στο Facebook μετρά σχεδόν 1.000.000 likes, στο Instagram σχεδόν 500.000 ακολούθους, όπως και πάνω από 136.000 ακολούθους στο Twitter.

Από εκεί και πέρα, έχει πάνω από 132.000 ακολούθους και στο tik tok, πάνω από 153.000 εγγραφές στο Youtube, αλλά και 115.000 μέλη στην κοινότητα του Viber, αποδεικνύοντας και με αριθμούς ότι είναι η πιο δημοφιλής ομάδα στη χώρα.

«Πρωταθλητής εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου ξανά ο Θρύλος, καθώς έκλεισε το 2021 πρώτος σε όλες τις #SocialMedia πλατφόρμες που διαθέτει (#Facebook, #Instagram, #Τwitter, #ΤikTok, #YouTube, #Viber) έναντι των υπόλοιπων ελληνικών ομάδων! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ και ψηφιακά!» αναφέρουν χαρακτηριστικά οι Ερυθρόλευκοι.

Δείτε την ανάρτηση των Ερυθρόλευκων:

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr