Η βαυαρική φίρμα βάζει τις τελευταίες πινελιές στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη υπερπολυτελή μπερλίνα που θα αποτελέσει το πρώτο της EV στην κατηγορία, αποτελώντας ιδανικό συμπλήρωμα στην γκάμα της νέας Σειράς 7.

Προς το παρόν η i7 τελειοποιεί τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και της χαρτογράφησης του ηλεκτρικού συνόλου στο αφιλόξενο περιβάλλον του σκανδιναβικού βορρά από όπου και οι συγκεκριμένες εικόνες της οποίες έδωσε στη δημοσιότητα η BMW.

Παρά το επιμελές καμουφλάζ, και σε αντίθεση με το βασικό ανταγωνιστή της την αεροδυναμική Mercedes EQS, είναι σαφές ότι η i7 θα εμμείνει στην παραδοσιακή σχεδίαση του τριών όγκων αμαξώματος αντικατοπτρίζοντας προφανώς την αισθητική των συμβατικών εκδόσεων της Σειράς 7.

Στην αθέατη πλευρά της i7 θα βρεθεί η αρχιτεκτονική CLAR και το ηλεκτρικό σύνολο eDrive που έχουμε ήδη δει στο iX. Αν και προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης, δεδομένης της συνάφειας με το iX, η i7 αναμένεται να κάνει πρεμιέρα με το ηλεκτρικό σύνολο των 523 ίππων που εφοδιάζει την έκδοση xDrive50 του iX.

Στην περίπτωση του ηλεκτροκίνητου SUV εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Όπως ισχύει και για το iX δεδομένα θα υπάρξει και βασική έκδοση με ισχύ 326 ίππων επίσης στα πρότυπα του iX.

Αναλόγως αναμένεται να ισχύσει για την αυτονομία η οποία θα εξασφαλίζεται από μπαταρίες 71 και 105,2 kWh και θα ξεπερνά τα 400 χλμ. ακόμα και στην έκδοση με την μικρότερη μπαταρία. Φυσικά θα υπάρχει κύκλωμα που θα επιτρέπει την υπερταχεία φόρτιση.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, με δεδομένο ότι η πρεμιέρα της νέας Σειράς 7 έχει προγραμματιστεί για το 2022, η ηλεκτροκίνητη i7 θα παρουσιαστεί στα τέλη της επόμενης χρονιάς.