Αποκαλυπτήρια για το επιβλητικό πρωτότυπο Concept XM το οποίο δίνει μια πρώτη γεύση για το σπορ προδιαγραφών plug-in υβριδικό SUV που θα τεθεί επικεφαλής στην γκάμα της BMW

H ηλεκτροκίνηση έχει πάψει από καιρό να αποτελεί προνόμιο των compact αστικών κατασκευών και η BMW, ετοιμάζεται να την αξιοποιήσει για να δημιουργήσει ένα ακόμα υπερόπλο με έμφαση στις επιδόσεις  και την μορφή ενός plug-in υβριδικού SUV που θα προστεθεί στην κορυφή της γκάμας της από το 2022.

Μέχρι τότε η βαυαρική φίρμα, δίνει μέσω ενός επιβλητικού πρωτοτύπου μια πρώτη ιδέα για την σχεδιαστική ταυτότητα και τις ικανότητες του μοντέλου που, σημειωτέον, ως έκδοση παραγωγής θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως Μ, εν είδει επετείου για την συμπλήρωση πενήντα χρόνων από την ίδρυση του τμήματος Μ. Να σημειωθεί επίσης ότι η έκδοση παραγωγής της ΧΜ θα είναι το πρώτο αποκλειστικά Μ μοντέλο από την εποχή της Μ1 αλλά και η πρώτη πρόταση υψηλών επιδόσεων της BMW που θα αξιοποιήσει ηλεκτρική τεχνολογία.

Στο προκείμενο, το Concept XM επωφελείται από ένα νέο κινητήριο σύνολο το οποίο η BMW κωδικοποιεί ως Μ Hybrid και αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα V8 και ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδουν συνδυαστικά 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής, μεγέθη που αναμένεται να διατηρηθούν και στην έκδοση παραγωγής.

Προς το παρόν η BMW δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για την μπαταρία που θα συμπληρώσει το plug-in υβριδικό σύνολο σημειώνοντας μόνο ότι θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. Για λόγους σύγκρισης, αξίζει να σημειωθεί ότι το plug-in υβριδικό σύνολο που εφοδιάζει την Χ5 xDrive45e και η μπαταρία των 24 kWh που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ των 113 ίππων, εξασφαλίζουν αυτονομία 86 χλμ.

Σε ό,τι αφορά τον V8 κινητήρα, αν και η BMW δεν δίνει προς το παρόν διευκρινίσεις, επικρατέστερος υποψήφιος για την έκδοση παραγωγής του ΧΜ Concept είναι ο V8 των 4,4 λίτρων που εφοδιάζει την Μ5 CS, αποδίδοντας 635 ίππους.

Οι υποσχέσεις για καταιγιστική ισχύ συνδυάζονται και με τις απαραίτητες σχεδιαστικές υπερβάσεις οι οποίες συνοψίζονται στην υπερμεγέθη γρίλια, τα λεπτά φωτιστικά σώματα, τις έντονες ακμές και το χαρακτηριστικό τελείωμα της οροφής που συνδυαστικά με τον αεροδυναμικό διαχύτη και το πλήθος των αεροδυναμικών βοηθημάτων, προσδίδουν στο βαυαρικό SUV μια αρκούντως απειλητική εμφάνιση επικουρούμενων και των γενναιόδωρων διαστάσεων.

Παρόλο που η έκδοση παραγωγής αναμένεται να διαθέτει λίγο πιο προσγειωμένα χαρακτηριστικά τα λογότυπα του τμήματος Μ, αναμένεται να εγγυηθούν για κάποιες δόσεις υπερβολής που θα υπογραμμίζουν την πανίσχυρη προσωπικότητά του.

Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστικές και οι εξοπλιστικές προδιαγραφές του μιμούνται όσα έχουμε ήδη δει στο ηλεκτρικό iX με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση έχουν αποκτήσει μια πιο σπορ και οδηγοκεντρική χροιά. Έτσι το λειτουργικό σύστημα iDrive φέρει ενδείξεις και γραφικά Μ που στην προκειμένη περίπτωση συνδυάζονται και με τις απαραίτητες διατυπώσεις οι οποίες έχουν να κάνουν με την λειτουργία του plug-in υβριδικού συνόλου.

Σε επίπεδο υλικών, κυριαρχούν το δέρμα, οι λεπτομέρειες από χαλκό αλλά και ανθρακόνημα που σύμφωνα με το σκεπτικό της BMW φιλοδοξούν να «γεφυρώσουν τον κόσμο της πολυτέλειας και των επιδόσεων». Υπό το ίδιο σκεπτικό ενώ τα μπροστινά καθίσματα έχουν σπορ διαμόρφωση, τα πίσω σχεδιάστηκαν για να αναδίδουν περισσότερη πολυτέλεια και άνεση.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το ΧΜ θα παρουσιαστεί ως έκδοση παραγωγής το 2022 με την προοπτική να διατεθεί αμέσως μετά με την φιλοδοξία να αντιπαρατεθεί σε μοντέλα όπως η Aston Martin DBX, η Lamborghini Urus και η Porsche Cayenne Turbo GT.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr