Η κορεατική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της δεύτερης κατά σειρά γενιάς του Niro που υιοθετεί μια ακόμα πιο τολμηρή σχεδίαση και στοχεύει σε ένα ακόμα υψηλότερο σκορ από περιβαλλοντικής άποψης.

Το μεσαίο crossover θα είναι για ακόμα μια φορά διαθέσιμο με τρεις επιλογές συνόλων, υβριδικό, plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα επιλογών που φιλοδοξεί να φέρει σε δύσκολη θέση τον ανταγωνισμό.

Σε ό,τι αφορά την αισθητική του, οι επιρροές από το Habaniro Concept το οποίο παρουσιάστηκε το 2019 είναι προφανείς, αν παρατηρήσει κανείς την σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, της όψης του, τη διχρωμία στην οροφή και τις χαρακτηριστικές ακμές στην τρίτη κολώνα που συνδυαστικά με τα boomerang φώτα συντείνουν σε μια ιδιάζουσα αισθητική.

Εξίσου αναβαθμισμένος είναι και ο θάλαμος επιβατών ο οποίος μιμείται τις ρέουσες γραμμές της εξωτερικής σχεδίασης, με κυρίαρχο το «ανισόπεδο» ταμπλό. Στο κέντρο του φιλοξενείται μια μεγάλη οθόνη για το infotainment ενώ χαμηλότερα διακρίνονται τα νέα χειριστήρια αφής για το σύστημα κλιματισμού. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί τον επιλογέα ταχυτήτων και ένα περιστροφικό επιλογέα για τα προγράμματα οδήγησης.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην βιωσιμότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί για τις επενδύσεις του θαλάμου. Για παράδειγμα το εσωτερικό της οροφής αποτελείται από ανακυκλωμένες ταπετσαρίες αυτοκινήτων, τα καθίσματα από βιολογικής προέλευσης πολυουρεθάνη με ίνες Tencel από φύλλα ευκαλύπτου, ενώ η βαφή που έχει χρησιμοποιηθεί βασίζεται στο νερό και δεν περιέχει βενζόλιο και τολουόλιο.

Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου με την KIA να αποκαλύπτει μόνο στοιχεία για το καινοτόμο σύστημα Greenzone Drive Mode το οποίο αξιοποιώντας το σύστημα γεωεντοπισμού, αλλάζει αυτομάτως το πρόγραμμα οδήγησης της υβριδικής έκδοσης σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία όταν, διασχίζει ζώνες όπου υπάρχουν νοσοκομεία, σχολεία κ.ο.κ ή απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επίσης ο οδηγός μπορεί να καταχωρήσει στο σύστημα πλοήγησης τις δικές του «πράσινες ζώνες» όπου επιθυμεί το αυτοκίνητο να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν από τις αρχές του 2022 οπότε και έχει η προγραμματιστεί η πλήρης αποκάλυψή του και η έναρξη της εμπορικής του διάθεσης.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr