To τρίτο κατά σειρά μοντέλο της ηλεκτρικής γκάμας της κορεατικής φίρμας θα πάρει την μορφή ενός ευμεγέθους SUV το οποίο αποκαλύπτεται, αρχικά ως concept, από την έκθεση του Los Angeles

Η Hyundai συνεχίζει την πληθωρική ηλεκτρική πολιτική, συστήνοντας από το “floor” του Los Angeles το επόμενο, ή μάλλον για την ακρίβεια το μεθεπόμενο μοντέλο που θα ενταχθεί στην σχετικά νεοσύστατη αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα της με τα διακριτικά Ioniq.

O λόγος για το Ioniq 7 το οποίο θα προστεθεί στις προτάσεις της Hyundai, μετά από το τετράθυρο Ioniq 6 που αναμένεται το 2022 και θα πάρει την μορφή ενός SUV που υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την αεροδυναμική αλλά και τη διαχείριση χώρου στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, το Ioniq SEVEN όπως ονομάζεται το πρωτότυπο μοντέλο, «διαθέτει μια αεροδυναμική σιλουέτα που διαφέρει αρκετά από τα συνήθη SUV».

Σε αυτό συμβάλλουν, όπως τονίζει η Hyundai, το χαμηλά σχετικά, τοποθετημένο καπό και η  ελαφρώς καμπύλη χάραξη της οροφής που συνδυαστικά με το ασυνήθιστα μεγάλο μεταξόνιο, συντείνουν σε μια διαφορετικότητα που μόνο η ηλεκτροκίνηση μπορεί να εξασφαλίσει.

Στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται επίσης η μονοκόμματη γυάλινη θύρα αποσκευών, τα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία που μπορούν, αναλόγως τις συνθήκες είτε να κατευθύνουν αέρα στα φρένα ψύχοντάς τα είτε να κλείσουν, συμβάλλοντας σε μια καλύτερη συνολικά αεροδυναμική απόδοση καθώς και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα LED που θυμίζουν pixel και έχουν γίνει συνώνυμα με τα φουτουριστικά δημιουργήματα των Κορεατών.

Στην αθέατη πλευρά του επιβλητικού SUV παρεπιδημεί η αρχιτεκτονική E-GMP η οποία αποτελεί αφετηρία για τα Ioniq5 και KIA EV6 και προφανώς θα αποτελέσει την βάση και για την έκδοση παραγωγής του μοντέλου.

Εξίσου προφανώς στην προκειμένη περίπτωση, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί σε σχέση με τα προαναφερθέντα μοντέλα φτάνοντας τα 3,2 μέτρα ενώ οι τροχοί έχουν ακροβολιστεί στα άκρα του αμαξώματος συμβάλλοντας στην καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου.

Η συγκεκριμένη διάταξη επιτρέπει την δημιουργία ενός απολύτως επίπεδου δαπέδου στο εσωτερικό στοιχείο που με τη σειρά του «υπόσχεται μια νέα διάσταση στη διαχείριση του χώρου» σύμφωνα με την κορεατική φίρμα.

Σε αυτό συμβάλλουν οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες οι οποίες αποκαλύπτουν δύο περιστρεφόμενα καθίσματα που θυμίζουν πολυθρόνες με αυτή του συνοδηγού να διαθέτει και υποπόδιο ενώ πίσω τους, εν ειδει της τρίτης σειράς καθισμάτων τοποθετείται ένας καναπές σε σχήμα «Γ».

Σύμφωνα με την Hyundai, η συγκεκριμένη διάταξη εξυπηρετεί πλήρως τις δυνατότητες πλήρους αυτονομίας του πρωτότυπου μοντέλου που δεν διαθέτει τιμόνι παρά μόνο ένα joystick και έχει σχεδιαστεί για να αποτελεί περισσότερο ένα άνετο χώρο διαβίωσης κατά την μετακίνηση παρά ως τυπικό αυτοκίνητο.

Yπό αυτό το σκεπτικό, το Seven διαθέτει στο εσωτερικό του minibar αλλά και ένα σετ περιποίησης υποδημάτων. Στα στοιχεία που αφορούν το concept συγκαταλέγεται και μια πανοραμική ηλιοροφή η οποία εσωτερικά μετατρέπεται σε μια τεράστια οθόνη OLED.

Σε ό,τι αφορά την έκδοση παραγωγής, με δεδομένη την αφθονία χώρου, αναμένεται να διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων οι οποίες θα υιοθετήσουν ένα πιο συμβατικό layout.

Επιστρέφοντας στα στοιχεία του concept, το Seven επιχειρεί να καινοτομήσει τόσο στους τομείς της αειφορίας όσο και της υγιεινής υπό διαφορετικό πρίσμα.

Έτσι για την βαφή του αμαξώματος έχει αξιοποιηθεί βιολογική βαφή ενώ στο εσωτερικό οι πρώτες ύλες που έχουν χρησιμοποιηθεί υπακούν ακριβώς στο ίδιο μοτίβο, αποτελούμενα από μπαμπού, πηλό και ρητίνη βιολογικής προέλευσης.

Στο ίδιο μοτίβο, η ύφανση των επενδύσεων έχει δημιουργηθεί προκειμένου να απολυμαίνονται εύκολα ενώ με το ίδιο σκεπτικό έχει αξιοποιηθεί στις λεπτομέρειες χαλκός ο οποίος είναι γνωστός για τις αντιβακτηριδιακές του ιδιότητες. Η Hyundai έχει σχεδιάσει και ένα σύστημα κλιματισμού που μιμείται αυτά των αεροσκαφών προκειμένου να αποφεύγεται η διασπορά ιών. Στο ίδιο ακριβώς σκεπτικό το Seven διαθέτει και σύστημα φωτισμού με ακτίνες UVC το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί όταν είναι κενό, απολυμαίνοντας τις επιφάνειες με υπεριώδεις ακτίνες.

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αν και η Hyundai δεν δημοσιοποιεί πολλές λεπτομέρειες, ανακοινώνει ότι ο στόχος αυτονομίας για την έκδοση παραγωγής είναι τα 480 και πλέον χιλιόμετρα. Παράλληλα, χάρη στο κύκλωμα φόρτισης, η μπαταρία θα μπορεί να αναπληρώσει το 80% της ενέργειάς της σε περίπου 20 λεπτά με την σύνδεση σε υπερταχυφορτιστή.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr