Φωτογραφίες: Automedia

Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 3, στην πρακτικότερη Touring εκδοχή της, στα πέριξ του Nurburgring φέρνοντας στην επιφάνεια τις εμφανείς και μη αλλαγές που προετοιμάζει η BMW για το μοντέλο που ανέκαθεν αποτελούσε τον «σκληρό πυρήνα» της γκάμας της από πλευράς πωλήσεων.

Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, η ανανεωμένη «3άρα» θα διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα που θα ενσωματώνουν LED ημέρας σε μια διαφορετική πιο αιχμηρή διάταξη. Αμετάβλητη και στο μέγεθος της δείχνει να παραμένει γρίλια, μένοντας ανεπηρέαστη από τις τάσεις της Σειράς 4 αν και δεν αποκλείεται να φέρει ανασχεδιασμένα κάθετα στοιχεία όταν φτάσουμε στην έκδοση παραγωγής.

Νέα είναι η σχεδίαση του μπροστινού προφυλακτήρα που έχει συμπαρασύρει το μοτίβο της εισαγωγής αέρα. Ανάλογες αλλαγές αναμένονται και στο πίσω τμήμα αν και το καμουφλάζ προς το παρόν δεν επιτρέπει την αποκωδικοποίηση του σχήματος των φωτιστικών σωμάτων, του προφυλακτήρα και του διαχύτη. Δεδομένα την εξωτερική εικόνα θα συμπληρώσουν νέου σχεδιασμού ζάντες.

Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές προορίζεται για το εσωτερικό της ανανεωμένης Σειράς 3 που θα ενσωματώσει την τελευταία εκδοχή του συστήματος infotainment με τον αριθμό 8 όπως εμφανίστηκε στο ηλεκτρικό SUV της BMW, iX. Εξάλλου, η Σειρά 3 έχει ως αφετηρία την ίδια ψηφιακή αρχιτεκτονική με το i4 το οποίο επίσης επωφελείται από το ίδιο λογισμικό.

Η παραπάνω αναβάθμιση συνεπάγεται επίσης την παρουσία δύο curved οθονών 12,3 και 14,9 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment αντίστοιχα στα πρότυπα του i4. Όπως είναι γνωστό εκτός από τη λειτουργία αφής το νέο σύστημα μπορεί να ελεγχθεί και από τον περιστροφικό επιλογέα στην κεντρική κονσόλα αν και αυτό είναι ένα ψήγμα μπροστά στις δυνατότητες της καλύτερης διαχρονικά ψηφιακής σουίτας της BMW που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ψηφιακό βοηθό, ευφυές σύστημα πλοήγησης που μαθαίνει από τον οδηγό και επιδέχεται αυτόματες αναβαθμίσεις.

Πλην των αλλαγών που απαιτούνται για την τοποθέτηση των νέων οθονών δεν αναμένονται άλλες ριζικές διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό που δεδομένα ωστόσο θα εμπλουτίσει τις επιλογές του σε χρώματα, υφές και αισθητικές λεπτομέρειες.

Η δεύτερη σημαντικότερη αλλαγή αφορά την γκάμα κινητήρων η οποία στο σύνολό της θα ασπαστεί την ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή ενός επικουρικού ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt ενώ θα αυξήσει και τις plug-in υβριδικές επιλογές. Έτσι, εκτός από την γνωστή plug-in υβριδική έκδοση 330e των 292 ίππων η ανανεωμένη Σειρά 3, αναμένεται να αποκτήσει μια αντίστοιχης τεχνολογίας αλλά ακόμα ισχυρότερη εκδοχή.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr