Αν κανείς θεωρήσει ότι η Rolls-Royce Ghost δεν παρέχει το απαιτούμενο «exclusivity», η βρετανική φίρμα έχει την απάντηση με την μορφή μιας ακόμα ισχυρότερης, αισθητικά διαφορετικής και βελτιωμένης ειδικής έκδοσης με τα διακριτικά Black Badge.

Ακολουθώντας τα βήματα της αντίστοιχης έκδοσης της Cullinan, Βlack Badge Ghost βάφεται σε μια αποκλειστικά σχεδιασμένη για τις εκδόσεις με την συγκεκριμένη ονομασία, μαύρη βαφή η οποία συνδυάζεται με νέου σχεδιασμού τροχούς κατασκευασμένους από ανθρακόνημα και αλουμίνιο που επωφελούνται από την χαρακτηριστική πλήμνη που φροντίζει πάντα το σήμα της Rolls-Royce να βρίσκεται στην σωστή θέση.

Από τον μαύρο κανόνα δεν εξαιρούνται ούτε η γρίλια ούτε το Spirit of Ecstasy που υπακούν εξίσου στον σκοτεινό αισθητικό κανόνα της έκδοσης αλλά και στην συνήθη επιμέλεια των Βρετανών που για το συγκεκριμένο project επινόησαν μια ειδική διαδικασία επίστρωσης, ανθεκτικής στον χρόνο για τα συγκεκριμένα στοιχεία που συνήθως αποτελούνται από γυαλιστερό χρώμιο.

Αντιστοίχως στο εσωτερικό κυριαρχούν οι μαύρες επενδύσεις των καθισμάτων και ένα αναλόγως σκούρο εφέ περιμετρικά από τους αεραγωγών. Την εικόνα συμπληρώνουν τρισδιάστατα ένθετα στο ταμπλό με το σχήμα του απείρου τα οποία, παρά τα φαινόμενα, δεν είναι ψηφιακά αλλά προκύπτουν από μια ειδική επεξεργασία και συνδυασμό ανάμεσα σε μέταλλο και ρητίνη.

Η έκδοση διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό ψυγείο για σαμπάνια ανάμεσα στα πίσω καθίσματα καθώς και ένα ακόμα διακοσμητικό μοτίβο που αποτελείται από 152 LED στην οροφή και δίνει την αίσθηση του στερεώματος.

Στην θέση του κινητήρα βρίσκεται ο γνώριμος όσο και θηριώδης V12 των 6,75 λίτρων ο οποίος όμως στην προκειμένη περίπτωση αυξάνει την ισχύ του σε 600 ίππους και 900 Nm ροπής.

Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων ενώ αν και προς το παρόν η βρετανική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία επιδόσεων, η προσαυξημένη κατά 30 ίππους ισχύ αναμένεται να μειώσει κατά 1 ή 2 δέκατα τον χρόνο των 4,8 δευτερολέπτων της «απλής» Ghost στο sprint το «0-100».

Για την αποτελεσματική διαχείριση της επιπλέον ισχύος, οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμας έχουν διαφοροποιήσει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, προσθέτοντας μεγαλύτερα ελατήρια αλλά και έχουν βελτιώσει την αντοχή των φρένων τα οποία φέρουν μια ειδική επίστρωση στις δαγκάνες που καθιστά ανθεκτικότερη τη βαφή τους.

Παράλληλα, το «σημείο επαφής» των φρένων έχει μειωθεί με την ρύθμιση του αντίστοιχου πεντάλ ενώ κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί και με το δεξί πεντάλ, στοιχείο που εγγυάται υψηλότερη απόκριση σε αμφότερες τις περιπτώσεις.

Φυσικά όλα τα παραπάνω έχουν και το ανάλογο τίμημα μιας και η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης ξεκινά από τα 355.000 ευρώ που εύκολα μπορεί να γίνουν 455.000 με την προσθήκη ορισμένων extra όπως επιβάλλουν οι συνήθειες του ελίτ αυτού είδους.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr