Την αναγέννηση του van Scudo και του πολυμορφικής λογικής επιβατικό Ulysse με απολύτως σύγχρονα συστατικά ανακοίνωσε η ιταλική φίρμα, επιβεβαιώνοντας την παρουσία ηλεκτροκίνητων εκδόσεων μεταξύ των επιλογών τους.

Τα δύο μοντέλα θα αξιοποιήσουν την αρχιτεκτονική EMP2 του ομίλου Stellantis η οποία όπως είναι γνωστό μπορεί να υποστηρίξει την ηλεκτροκίνηση και θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Hordain στη βόρεια Γαλλία.

Αν και προς το παρόν δεν έχουν δημοσιοποιηθεί στοιχεία για τα χαρακτηριστικά τους, με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια τους με τα γαλλικά Citroen e-Dispatch και Peugeot E-Expert αναμένεται να αξιοποιήσουν μπαταρίες 50 και 75 kWh προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία από 230 έως 330 χλμ.

Σε ό,τι αφορά τις συμβατικές εκδόσεις, αν και επίσης δεν υπάρχουν πληροφορίες μέχρι στιγμής, αναμένεται να αξιοποιήσουν κινητήρες diesel προδιαγραφών 6,3 με την μορφή δίλιτρων μοτέρ ισχύος 120 και 140 ίππων.

Με δεδομένη την ευελιξία που προσφέρει η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, το Scudo θα είναι διαθέσιμο σε τρία μήκη και εκδοχές, van, combi και cab ενώ το Ulysse αναμένεται να προσφέρει μια ευρεία γκάμα επιλογών σε ό,τι αφορά την εσωτερική διάταξη και τον αριθμό των καθισμάτων που θα φτάνουν έως και τα εννέα.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό τα δύο επαγγελματικά μοντέλα θα κάνουν την εμφάνισή τους το 2022 συμπληρώνοντας την γκάμα της Fiat που μέχρι στιγμής από ηλεκτρικής άποψης περιλαμβάνει μόνο το e-Ducato.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr