Μετά το Maze Concept που ανέλαβε να διερευνήσει μια δυνητικά μελλοντική σχέση μεταξύ των τεσσάρων τροχών και του gaming, η SAIC Design, το ευρωπαϊκό κέντρο σχεδιασμού του κινεζικού ομίλου παρουσιάζει ένα αντιστοίχως φουτουριστικού ύφους πρωτότυπο το οποίο, είναι τετράτροχο και δανείζεται στοιχεία από τον κόσμο δικύκλων.

Το R RYZR, όπως ονομάζεται σχεδιάστηκε υπό το σκεπτικό να αντιμετωπίσει την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση για ατομικές, ευέλικτές αλλά και φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις καθώς η πανδημία του κορωνοΐού έστρεψε το κοινό στην αναζήτηση  εναλλακτικών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Mε αυτή τη λογική το R RYZR δημιουργήθηκε για να αποτελέσει κάτι ανάμεσα σε μοτοσικλέτα και αυτοκίνητο, εκπροσωπώντας σύμφωνα με την SAIC Design το ιδανικό μέσο σύνδεσης ανάμεσα σε «άνθρωπο και μηχανή». Για την ακρίβεια, όπως επισημαίνουν οι σχεδιαστές του δεν είναι ένα μέσο στο οποίο επιβαίνει κανείς αλλά ένα μεταφορικό μέσο που «φοριέται».

Ενδεικτικό του συγκεκριμένου σκεπτικού είναι ότι το κάθισμα του R RYZR διαθέτει ενός είδους jacket αντί ζωνών ασφαλείας το οποίο ο οδηγός πρέπει να φορέσει και να ασφαλίσει πριν του επιτραπεί να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα. Επίσης, η οδική συμπεριφορά μιμείται αυτής μιας μοτοσικλέτας με μια ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση που επί της ουσίας, δίνει αντίστοιχες κλίσεις στο αμάξωμα στην κορυφή της στροφής για περισσότερη ευελιξία. Αντίστοιχης λογικής είναι και η σχεδίαση του συστήματος διεύθυνσης.

Στο ίδιο πλαίσιο, η αισθητική του ισορροπεί ανάμεσα σε superbike και αγωνιστικό ενώ τα χειριστήρια αντλούν τις επιρροές τους από τον κόσμο των μονοθέσιων της F1.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, το R RYZR είναι σχεδιασμένο ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο αν και η SAIC δεν δημοσιοποιεί στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.