Φωτογραφίες: Automedia

Η Hyundai φαίνεται να ετοιμάζει το πρώτο της “hot EV” με όχημα το αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover Ioniq 5 που εμφανίστηκε εκ νέου στα πεδία δοκιμών με ορισμένα στοιχεία που παραπέμπουν στο εσωτερικό βελτιωτικό οίκο της κορεατικής φίρμας.

Σε αυτά συγκαταλέγονται οι νέες ελαφρού κράματος ζάντες που συνδυάζονται με υψηλών επιδόσεων ελαστικά Pirelli P Zero τα οποία δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης σε μια συμβατική έκδοση του ηλεκτροκίνητου crossover, αποτυπώνοντας τις προθέσεις της Hyundai.

Aν και η κορεατική φίρμα δεν έχει επιβεβαιώσει επισήμως την εξέλιξη μιας έκδοσης επιδόσεων για το Ioniq 5 η πρόσφατη δήλωση του επικεφαλής εξέλιξης της Hyundai, Albert Biermann o οποίος σε ερώτηση σχετικά με το μελλοντικό ενδεχόμενο εξέλιξης εκδόσεων επιδόσεων με βάση τα μοντέλα της sub-brand Ioniq απάντησε: «θεωρείτε ότι δεν δουλεύουμε ήδη πάνω σε αυτό;», μην αφήνοντας περιθώρια αμφιβολιών

Σε ό,τι αφορά την τεχνολογική υπόσταση της έκδοσης, με δεδομένο ότι το Ioniq 5 μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική E-GMP με το ομογάλακτο KIA EV6, δεν θα προκαλούσε έκπληξη η έκδοση Ν να υιοθετήσει το ηλεκτρικό σύνολο που εφοδιάζει την έκδοση GT του EV6 προσφέροντας ισχύ 585 ίππων και τετρακίνηση.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το χρονοδιάγραμμα άφιξης του Ioniq 5 N, ωστόσο αυτό που υπάρχει είναι η δεδομένη πρόθεση της Hyundai να επεκτείνει τόσο το ηλεκτρικό portfolio όσο και τις επιλογές Ν, είτε πρόκειται για ηλεκτρικές είτε για συμβατικές με δεδομένη τη δημοτικότητά τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Albert Biermann δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να επαναφέρει το Elantra στην Ευρώπη με μια έκδοση N η οποία, όπως είπε «θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ενδιαφέρον νέο κεφάλαιο για την φίρμα Ν στην Ευρώπη και σε άλλες αγορές».