Φωτογραφίες: Automedia

Μετά την εμφάνισή του ως πρωτοτύπου με σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης στην έκθεση του Μονάχου και προορισμό την «στελέχωση» του στόλου της υπηρεσίας μετακινήσεων της VW, MOIA, το ID.Buzz επιστρέφει ως δοκιμαστικό πρωτότυπο στο δημόσιο οδικό δίκτυο της Σουηδίας, προετοιμάζοντας την άφιξή των πολιτικών και αμιγώς ηλεκτροκίνητων εκδόσεών του που αναμένονται συντόμως.

H αισθητική του και στην νέα σειρά εικόνων του, επιβεβαιώνει την πιστότητα στο ομώνυμο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2017 ενώ όπως είναι ήδη γνωστό, το ID.Buzz θα διατεθεί τόσο σε επιβατική όσο και σε «κλειστή» έκδοση για μεταφορές εμπορευμάτων και φορτίων με τα διακριτικά ID.Cargo.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του, το νέο μοντέλο θα διατεθεί με μπαταρίες απόδοσης από 40 έως 111 KWh προσφέροντας αυτονομία που θα φτάνει έως και τα 550 χλμ./ώρα.

Από πλευράς κινητήριων συνόλων το ID.Buzz θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε ένα ή δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέροντας ισχύ που θα ξεκινά από 204 ίππους και τετρακίνηση στην περίπτωση της… δικινητήριας έκδοσης.

Μια ιδιαιτερότητα που αναμένεται να αποτελέσει μέρος των επιλογών του είναι ότι το ID.Buzz θα προσφέρει τη δυνατότητα εξοπλισμού της οροφής του με φωτοβολταϊκά πάνελ τα οποία αναμένεται να συνεισφέρει κατά ένα μικρό μέρος στην επαναφόρτιση των μπαταριών.

Πλην των διατυπώσεων που αφορούν την ηλεκτροκίνηση, το γερμανικό van αναμένεται να διαθέτει μια εκτεταμένη λίστα εξοπλισμού με συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας τα οποία θα αντλήσουν έμπνευση από το αυτόνομο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα στο Μόναχο. Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση τα εν λόγω συστήματα δεν θα προσφέρουν τη δυνατότητα πλήρους αυτόνομης οδήγησης, λειτουργώντας επικουρικά στον οδηγό και διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τις απαιτητικές διαδρομές εκείνων που θα το επιλέξουν για τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες μέσα στην πόλη.

Επίσης με δεδομένες τις συνήθεις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης, οι διαθέσιμοι χώροι θα είναι μεγαλύτεροι σε σχέση με ένα συμβατικό van αντίστοιχης κατηγορίας, ενώ στην περίπτωση της επιβατικής έκδοσης, η ευρυχωρία αναμένεται να συνοδεύεται και από μια πρωτόγνωρη πληθώρα επιλογών σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση αλλά και τις επιλογές ψηφιακής τεχνολογίας.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η διάθεση του ID.Buzz τόσο στην επιβατική όσο και στην επαγγελματική εκδοχή του αναμένεται να ξεκινήσει από το 2022 από την ευρωπαϊκή αγορά.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο