Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις για την επίθεση με το βιτριόλι στην Καλλιθέα με θύμα την Ιωάννα Παλιοσπύρου και δράστρια μια 36χρονη γυναίκα που την ζήλευε παθολογικά.

Η εκπομπή LIVE NEWS και ο Νίκος Ευαγγελάτος παρουσίασαν στο MEGA, αποκλειστικά ηχητικά ντοκουμέντα από τους διαλόγους της δράστριας με μια χαρτορίχτρα, που όπως φαίνεται την επηρέαζε για τις κινήσεις της, καθώς και αποκλειστικές φωτογραφίες από τα ρούχα που φορούσε η 36χρονη γυναίκα την ημέρα της επίθεσης και τα οποία βρέθηκαν από την Ελληνική Αστυνομία στο σπίτι της, όταν συνελήφθη.

Σύμφωνα με τις αποκλειστικές φωτογραφίες – ντοκουμέντο, στα ρούχα που φορούσε η 36χρονη Έφη την στιγμή της επίθεσης, σημειώθηκαν φθορές από το καυστικό υγρό που εκτόξευσε εναντίον της Ιωάννας Παλιοσπύρου.

Ειδικότερα, η καπαρντίνα που φορούσε την ώρα της επίθεσης και καταγράφεται στις κάμερες ασφαλείας της περιοχής έχει μικρές τρύπες, με τους ειδικούς που την εξέτασαν να υποστηρίζουν ότι είναι τα σημάδια από τις σταγόνες του καυστικού υγρού που έπεσαν στα ρούχα της, την στιγμή που έριχνε το βιτριόλι στο πρόσωπο και στο σώμα της Ιωάννας.

Επιπλέον, φορούσε κόκκινη περούκα για να κρύψει τα ξανθά της μαλλιά και να αλλοιώσει την εικόνα της.

Οι συνομιλίες με τη χαρτορίχτρα

Στα αποκλειστικά ηχητικά ντοκουμέντα που έφερε στη δημοσιότητα το LIVE NEWS, η Έφη περιγράφει σε συνομιλίες της με τη χαρτορίχτρα σκηνές ζηλοτυπίας που έκανε στον άνδρα ο οποίος την ενδιέφερε ερωτικά.

«Του ‘κανα και τη μανούρα με το κινητό, στο ‘πα; Κάποια στιγμή ήτανε τσούκου τσούκου, τσούκου, τσούκου εκεί. Αυτός! Αυτός εκεί κάπου έστελνε. Έλα εδώ του λέω, πάω του παίρνω το κινητό, το έκανε έτσι, φέρ’το εδώ του λέω, τώρα του λέω είμαστε μαζί του λέω, πες στα γκομενάκια του λέω μετά» ανέφερε και στη συνέχεια πρόσθεσε: «Κοκκάλωσε. Το ‘κανε κανά δυο φορές, την πρώτη, ντάξει στείλε τα μηνυματάκια σου του κάνω αρχικά. Μετά τη δεύτερη, αφού δε σηκώθηκα να φύγω, κάπου έστελνε τώρα ντάξει δεν ξέρω πώς και τι. Του το παίρνω και μου λέει καλά πας καλά μου λέει καμία σχέση! Ντάξει μου λέει δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό. Δεν πειράζει του λέω, ξύδι του λέω».

«Εντωμεταξύ κι εγώ αφήνω το βράδυ το Ίντερνετ ανοιχτό όλο το βράδυ ανοιχτό να το βλέπει ότι είμαι μέσα. Μπαίνω σήμερα το πρωί και βλέπω ήτανε είχε μπει 6 η ώρα το πρωί, αν με είδε μέσα 6 η ώρα το πρωί θα μου λέγε τι κάνει αυτή 6 η ώρα το πρωί μέσα. Με είχε ρωτήσει μια φορά όταν είχαμε βγει, μου λέει το Ίντερνετ το κλείνεις, αυτός τώρα με ρώτησε ψαρωτικά, μου λέει το Ίντερνετ μου λέει το κλείνεις μου λέει το βράδυ; Τι ώρα μου λέει το έχεις ανοιχτό γιατί σου στέλνω καμιά φορά και δεν έρχεται αμέσως το μήνυμα» συμπλήρωσε για τα όσα έκανε για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του άνδρα που ήθελε.

Μάλιστα, το άγχος της μεγάλο για το αν θα την ξαναπάρει και τι θα γίνει μεταξύ τους, όπως και για το ποια στάση έπρεπε να κρατήσει.

– Αν δεν πάρει;

– Θα πάρει!

– Φοβάμαι ότι δε θα ξαναπάρει.

– Όλο έτσι μου λες.

– Και δε θέλω να ρίξω τα μούτρα μου ρε Αργυρώ, δε το θέλω να τα ρίξω, γιατί να σου πω κάτι, θα με μάθει μετά, θα με έχει του χεριού του και θα νομίζει μετά ότι εγώ πρέπει να βγάζω το φίδι απ’ την τρύπα και δε φταίω γιατί τον πήρα χθες ένα γ…τηλέφωνο και του λέω, κυρίως τον πήρα να δω και τι κάνει, πως μου έλειψε, ότι «έγινε κάτι 3 μέρες και απομακρυνθήκαμε, για ποιο λόγο έχω να σε δω 15 μέρες»… Αυτά ήθελα να του πω. Και μια φίλη μου που το συζητήσαμε μου είπε ότι μήπως σε άκουσε πολύ σοβαρή και ότι κάτι ήθελες να του πεις, ότι κάτι ήθελες να του κάνεις σοβαρή κουβέντα και δεν ήθελε να το διαχειριστεί εκείνη την ώρα κι έκοψε.

– Σε άκουσε σοβαρή;

– Ε καλά δεν ήμουν αγαπούλες αν με ρωτάς, δεν ήμουνα.

– Ε τι του είπες;

– Καλημέρα του λέω. Τι κάνεις; Ε δεν ήμουνα όπως ήμουν άλλες φορές, ντάξει δεν, δεν ήμουν αλλά δε μου άρεσε κι αυτός που με αποκάλεσε έτσι, δε μου άρεσε.

– Πώς σε αποκάλεσε;

– Ε μου λέει «έλα αστέρι μου, έλα μωρό μου, έλα…»

Προσπαθώντας μάλιστα να κατανοήσει τι συμβαίνει, ανατρέχει σε… παραδείγματα του παρελθόντος και τον τρόπο που άλλοι άνδρες της είχαν συμπεριφερθεί.

«Ήταν ένα παλικάρι κυρία Αργυρώ, σαν τα κρύα τα νερά, δύο μέτρα, όμορφος πραγματικά, τι να σου πω τώρα, αρχοντικά όμορφος, όχι όμορφος χαζοόμορφος, ωραίο ντύσιμο, ψηλός, ωραίο κορμί. Βγαίναμε εκεί καμιά δεκαπενταριά μέρες και αυτός ήταν και μοτίβο… δηλαδή και βλέπω τη διαφορά με αυτόν που είναι 35 ετών, που τσακωθήκαμε μια μέρα του ‘κανα εγώ τα τσαλιμάκια που μου κάνει ο κοντός τώρα και με παίρνει τηλέφωνο μια μέρα κι έμενε πάνω στο Διόνυσο αυτός και με πήρε τηλέφωνο μια μέρα 11:30 η ώρα μου λέει έρχομαι τώρα κάτω απ’ το σπίτι σου να μιλήσουμε, κατέβα σε μισή ώρα να ‘σαι από κάτω. Δηλαδή λέω, αυτός πώς το ‘κανε έτσι; Δηλαδή θέλω να σου πω ότι…

– Ήταν τρελαμένος.

– Ναι, πώς κατέβηκε ήρθε από ‘κει μια ώρα δρόμος γιατί και ο Διόνυσος είναι ξέρεις πού είναι, είναι έξω από…

– Η απόρριψη! Μεγάλη δουλειά. Είναι η απόρριψη και αυτό που σου κάνει.

– Και το φτύσιμο, να το ξέρεις,

– Το γαμώτο.

– Το φτύσιμο, το φτύσιμο, φτύσιμο το λες αυτό.

– Όλα, όλα, όλα βασικά.. ποιος είσαι εσύ ρε;

– Ξέρω ‘γω, το θέμα είναι τώρα τι γίνεται…

– Και αυτό καλό είναι, και ο ήλιος και το ένα αστέρι και το άλλο.. Σας θέλει ο Θεός μαζί.

– Δε βλέπεις χωρισμό;

– Χωρισμό όχι ρε γαμώτο. Δηλαδή, πρέπει να ‘χω πέσει… πόσο έξω;

– Το ζεις τώρα αυτό που βλέπεις; Πραγματικά δηλαδή, μα είναι τραγικό.

Στις συνομιλίες, η Έφη ακούγεται «θολωμένη» καθώς αναζητά πάση θυσία μια απάντηση, με το μυαλό της πάντα στο εάν κάποια άλλη γυναίκα έχει βάλει στο «μάτι» τον άνδρα που εκείνη ποθεί.

Για το λόγο αυτό, αδημονεί να μάθει από τα χαρτιά, εάν υπάρχει άλλη γυναίκα ή εάν τελικά εκείνος θα γυρίσει ξανά σε εκείνη.

– Απλά ξέρεις γιατί νευριάζω; Γιατί ο καθένας κάθεται και παίζει με τα συναισθήματα του άλλου, αυτό…

– Δεν θα ξαναπάρεις.

-Όχι βέβαια, τρελή είσαι; Τι να πάρω να του πω; Εδώ πέρα του απάντησα να βρεθούμε σήμερα και δεν έχει απαντήσει καν, τι μου λες και εσύ τώρα; Αλλά κάποιες φορές κυρία Αργυρώ μπορεί να είναι το πιο βρώμικο να ταλαιπωρήσει τον άλλον.

– Α ναι δεν υπάρχει χειρότερο.

– Κατάλαβες τι εννοώ.

– Δεν το κάνει επί τούτου. Δεν ξέρω τι μυαλό έχει στο κεφάλι του. Δηλαδή όσες φορές έχω ρίξει, τότε πρέπει τα χαρτιά να ‘ναι τρελά ή εγώ να ‘μαι τρελή, που να θέλει να σε βασανίσει.

– Ε με τον τρόπο του αυτό κάνει όμως. Μπορεί να το κάνω… μπορεί κι αυτός να βλέπει το ίδιο από μένα που κατάλαβες, αλλά… τώρα να μη λέμε (…).

– Ναι, αλλά όταν του λες πότε θα σε δω και πότε και πότε θα σε παίρνει και αυτός.

– Και μου λέει και μόνος του πότε θα σε δω, δηλαδή δεν είναι ότι τον παρακαλάω κι εγώ πότε θα σε δω.

– Δηλαδή με λίγα λόγια μένετε στα λόγια.

– Ε, χαίρω πολύ.

Την ίδια ώρα, η γυναίκα που ρίχνει τα χαρτιά στην 36χρονη, την χειραγωγεί ώστε να την πείσει για τις… μαντικές της ικανότητες.

– Το Χ ποιο είναι ρε;

– Τι είναι;

– Το Χ; Χρήστος… Χαράλαμπος… Χάρης… που να μιλάει.

– Α μπορεί να ’ναι ο ξάδελφός μου ο Χρήστος, ξέρω γω… Ε αυτό θα ‘ναι, με το βλάκα και αυτόν, είναι τραγικό ρε συ Αργυρώ.

– Αν νομίζει ότι με αυτά που κάνει, θέλει να σε καψουρέψει είναι λάθος του. Τώρα για να σε πάρει, αν μιλήσει μόνο χωρίς να σου πει να συναντηθείτε, δεν υπάρχει περίπτωση.

– Πού δουλεύει η κόρη μου;

– Εδώ; Σε ένα τεχνικό γραφείο.

– Εκείνος!

– Αυτό σου λέω! Σε ένα τεχνικό γραφείο.

– Πού, λογιστικό;

– Τεχνικό τεχνικό.

– Εξήγησέ μου.

– Τεχνικό είναι Πολιτικών Μηχανικών.

– Αα, πνίγονται στη δουλειά και οι Πολιτικοί Μηχανικοί τώρα που δε μπορεί.

Η υπόνοια για άλλη γυναίκα

Κάθε φορά που η Έφη συνομιλεί με την χαρτορίχτρα, η κουβέντα είναι περιστρέφεται μόνο γύρω από το πρόσωπο που ενδιαφέρει την 36χρονη.

– Ποτέ να μην πάρεις αμέσως τον άλλον. Κατάλαβες; Δε θα πάρεις.

– Όχι, αφού του ‘πα ξενέρωσα.

– Α, σε πήρε μετά.

– Ναι, με πήρε μετά, μου έστειλε το βράδυ, το βράδυ που σου ‘πα πήρε τελικά, το «ξενέρωσα» και μου λέει «έχεις δίκιο φταίω εγώ, δεν ήθελα να το προκαλέσω, αύριο μπορείς να ‘σαι εδώ;», για χθες όμως, να με δει χθες. Εγώ δούλευα όλη τη μέρα κιόλας, σχόλασα… τι ώρα σχόλασα, αυτός μου το ‘στειλε το βράδυ, προχθές και εγώ του απάντησα χθες το μεσημέρι, του λέω «καλή σου μέρα, δε μπορώ σήμερα σχολάω αργά», ε μη φανώ κι εγώ… ναι αύριο αύριο…

– Α ναι.

– Και του λέω θες να βγούμε αύριο για μια μπυρίτσα του λέω να τα πούμε κιόλας; Για σήμερα δηλαδή. Άφαντος.

– Α όχι πάνω εκεί σου κάνει αντιπερισπασμό, σε πήρε αμέσως.

– Ε, μετά από 3 ώρες.

– Κοίταξε να δεις κυρία Αργυρώ, αυτός κάπου αλλού παίζει μπάλα.

– Κάπου αλλού βγάζει εκείνα που πρέπει να βγάλει.

– Απλά μετανιώνω που θα έπρεπε να μείνω στο ξενέρωσα χθες.

– Ε;

– Απλά λέω μετανιώνω, θα έπρεπε εκεί που του ‘στειλα το ξενέρωσα, να τον στείλω στο διάολο επιτόπου.

– Ναι αλλά σου είπε συγγνώμη και έχεις δίκιο.

Η ερώτηση που πάντα φαίνεται να βασανίζει την Έφη είναι μία. Εάν ο άνδρας με τον οποίο προσπαθεί να έχει σχέση, έχει στη ζωή του κάποια άλλη γυναίκα που γίνεται εμπόδιο στα σχέδιά της.

– Και το Δ ποιος είναι;

– Το…;

– Το Δ.

– Ένας φίλος του, αυτόν ξέρω δηλαδή, μπορεί και να ‘ναι και καμιά γκόμενα κιόλας, δεν ξέρω.

– Δεν… Το Δ θα σου λεγα… όχι γυναίκα.

– Ε έναν φίλο έχει, Δ. Και βλέπεις συνάντηση δηλαδή;

– Ναι.

– Δεν βλέπεις άλλη γκόμενα;
– Όχι.

– Δεν συμβαίνει αυτό, τουλάχιστον απ’ αυτό που βλέπω.

– Οι άντρες είναι αλλιώς όμως, σου λέει να ‘χω και αυτή καβάτζα άμα ξενερώσω μ’ αυτήν, να έχω και μια καβάτζα.

– Όχι, χαιρετίσματα…

– Τι σου λέει, ότι του άρεσαν πάντα οι ξανθιές;

– Δεν μου έχει πει τίποτα.

– Ώστε ότι με έχει τόσο του χεριού του, είσαι σίγουρη δηλαδή γι’ αυτό;

– Ε ναι, στο ‘πα και άλλη φορά δε στο ‘πα;

Έτσι, όταν η απάντηση που λαμβάνει δεν την ικανοποιεί, η 36χρονη αποφασίζει να δει και δεύτερη χαρτορίχτρα, με την ελπίδα εκείνη να «ρίχνει» τα χαρτιά καλύτερα και να της αποκαλύψει το πρόσωπο της γυναίκας που είναι σίγουρη ότι υπάρχει.

– Κι είναι μία ανοιχτόχρωμη που τον σκέφτεται, που είχε φάει στεναχώρια.

– Με αυτόν;

– Με αυτόν. Πριν.

– Πόσο πριν;

– Πριν από σένα.

– Α, αυτός όμως;

– Άστον αυτόν, αυτή τρώγεται.

– Α!

– Αυτός όπως γράφει εσένα όταν σε γράφει, έχει γράψει κι αυτήν.

– Α.

– Σε σκέφτεται, έχεις κερδίσει μία θέση στην καρδιά του να στο πω έτσι, αλλά… Τι ηλικία έχει αυτός ο άνθρωπος;

– Γιατί ρωτάτε;

– Ρωτάω να δω αν κατασταλλάζει.

– Είναι μικρότερός μου.

– Μικρός, ανωριμότητα βγάζει μαζί με τα…

– Τα όλα αυτά;

– Με όλα αυτά που έχει. Γι αυτό σε ρώτησα.

– Καλά μου το έχει πει δεν έχει θέμα με την ηλικία, δεν τον ενοχλεί η ηλικία.

Η επικοινωνία της Έφης με τις γυναίκες που ρίχνουν τα χαρτιά φαίνεται πως όσο περνούσε ο καιρός γινόταν ολοένα και πιο συχνή, σε σημείο να αποτελεί πλέον, αναγκαίο κομμάτι της καθημερινότητάς της.

«Η Ιωάννα έχει αδημονία για τη δίκη»

Μιλώντας στο LIVE NEWS και τον Νίκο Ευαγγελάτο ένας εκ των δικηγόρων της Ιωάννας, Νίκος Αλεξανδρής σημείωσε πως «η καθ’ ομολογία δράστρια δεν έπαψε να σκέφτεται πώς θα σκοτώσει το ατυχές θύμα. Θα καταφανούν στη δίκη οι προθέσεις της και όσα ήθελε να κάνει».

Αναφορικά με την έναρξη της δίκης για την επίθεση με το βιτριόλι, ο δικηγόρος της Ιωάννας, ανέφερε ότι το θύμα βιώνει δύο συναισθήματα.

«Έχει αδημονία για δίκη. Θα είναι η πρώτη φορά μετά από 16 μήνες που θα βγει έξω. Θα δει και θα μιλήσει κόσμο. Τόσο καιρό μόνο στο νοσοκομείο πηγαίνει. Λέμε για την δράστιδα που είναι στην φυλακή, αλλά η Ιωάννα βιώνει μια χειρότερη φυλακή, γιατί θα την βιώνει για πολλά χρόνια ακόμα. Το κυρίαρχο συναίσθημα είναι ότι ξανά ζει όσα βίωσε. Τον τρόμο, τις μέρες της αγωνίας, τότε που δεν ήξερε κανείς αν θα ζήσει» τόνισε χαρακτηριστικά.

Τέλος, ο κ. Αλεξανδρής, εξέφρασε την βεβαιότητά του ότι η δράστρια είχε συνεργούς σε όσα έκανε. «Δεν είναι δυνατόν να μην υπήρξε άνθρωπος που την βοήθησε. Υπάρχουν τρία gps που φορτίζουν και αλλάζουν μπαταρίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Δεν τα κάνει μόνη της. Υπάρχουν παρακολουθήσεις. Δεν τα κάνει μόνη της η δράστρια» κατέληξε ο δικηγόρος της Ιωάννας.

Ετοιμάζεται να καθίσει στο εδώλιο η 36χρονη κατηγορούμενη

Η δράστρια -σύμφωνα με πληροφορίες- εδώ και 25 ημέρες έχει σταματήσει να εργάζεται στο χώρο ταξινόμησης ρούχων στις φυλακές Θήβας και μελετά προσεκτικά την εις βάρος της δικογραφία.

Την Παρασκευή αναμένεται να γίνει η μεταφορά της από τις φυλακές Θήβας στον Κορυδαλλό, ενώ αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι στη δίκη δεν θα παραστούν οι γονείς της καθώς θέλουν να αποφύγουν την συναισθηματική φόρτιση από την διαδικασία.

Η ανάρτηση της Ιωάννας με τις φωτογραφίες

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως όλα αυτά έγιναν γνωστά την ημέρα που η Ιωάννα Παλιοσπύρου δημοσίευσε για πρώτη φορά φωτογραφίες από το πρώτο χειρουργείο που υποβλήθηκε, αμέσως μετά την επίθεση.

«Ξέρω πως πολλοί δεν κατανοούν… δεν αντιλαμβάνονται… πόσο πόνο, πόση αδικία και πόση απόγνωση κρύβει αυτή η φωτογραφία. Είναι μόνο μια ένδειξη… από το πρώτο μου χειρουργείο. Θα ακολουθήσουν δεκάδες. Όχι για να γίνω όμορφη γυναίκα, μόνο για να είμαι φυσιολογικός άνθρωπος. Ποια δικαιοσύνη το αποκαθιστά αυτό; 15/9» έγραψε.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο