Η βαυαρική φίρμα αξιοποιεί την έκθεση του Μονάχου για να παρουσιάσει την πρόοδο στην οποία στοχεύει σε ό,τι αφορά το κεφάλαιο βιωσιμότητα. Το i Vision Circular Concept σχεδιάστηκε ακριβώς υπό αυτό το σκεπτικό, προεικονίζοντας το μέλλον της BMW τόσο σε αισθητικό όσο και τεχνολογικό επίπεδο.

Με μήκος τεσσάρων μέτρων και την λογική supermini το i Vision υιοθετεί προφανώς μια σειρά από πρωτόγνωρα σχεδιαστικά μοτίβα για τα δεδομένα της BMW, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών νεφρών αλλά και της ποσόστωσης γυαλιού όσο και του τρόπου «τοποθέτησής» του στο αμάξωμα με στόχο μια εξίσου πρωτόγνωρη εμπειρία μετακίνησης ή μάλλον ακριβέστερα ενός νέου τρόπου διαβίωσης σε ένα μέσο  μετακίνησης.

Ακόμα σημαντικότερο από την σχεδίαση ωστόσο στην περίπτωση του i Vision Circular είναι ότι αποτυπώνει τον τρόπο που τα υλικά ενός αυτοκινήτου και η διαδικασία παραγωγής μπορούν να ακολουθήσουν έναν απολύτως βιώσιμο τρόπο που να περιορίσει το αποτύπωμα του στο περιβάλλον.

Το σύνολο των υλικών από τα οποία αποτελείται το πρωτότυπο μοντέλο προέρχεται από ανακυκλωμένες αλλά και ανακυκλώσιμες πρώτες ύλες. Οι προφυλακτήρες κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα μπουκάλια, το φινίρισμα δεν εμπεριέχει βαφή αλλά μια επεξεργασία ανοδίωσης στο αλουμίνιο ενώ τα ελαστικά αποτελούνται από φυσικά καλλιεργημένη με βιώσιμες μεθόδους ημιδιαφανή γόμα.

Αναλόγως στο εσωτερικό, τα πλαστικά προέρχονται από ανακυκλωμένες πρώτες ύλες ενώ τα μέταλλα και τα υφάσματα μπορούν να αποσπαστούν εύκολα εφόσον φθαρούν και να αντικατασταθούν. Τα χειριστήρια έχουν αντικατασταθεί από μια κρυσταλλική επιφάνεια που είναι διαχειρίσιμη μέσω νευμάτων ενώ ο πίνακας οργάνων έχει μετακινηθεί στη βάση του παρμπρίζ εξαλείφοντας οποιαδήποτε ανάγκη για άλλες οθόνες.

Χαρακτηριστικές για την ταυτότητα και του σκεπτικού του i Vision Circular είναι οι συστάσεις του επικεφαλής της BMW, Oliver Zipse ο οποίος επισήμανε ότι: «το i Vision Circular Concept αποτυπώνει το λεπτομερή τρόπο σκέψης μας για τη βιώσιμη κινητικότητα. Συμβολίζει την φιλοδοξία μας να γίνουμε πρωτοπόροι με βάση την έννοια της κυκλικής οικονομίας. Ήδη πρωτοπορούμε σε όρους βιωσιμότητας στην παραγωγή και προσπαθούμε να επεκτείνουμε το ίδιο σκεπτικό σε όλα τα στάδια ζωής ενός αυτοκινήτου. Πρόκειται για ένα κρίσιμο ζήτημα που αφορά και την οικονομική βιωσιμότητα, καθώς οι τρέχουσες τάσεις στις τιμές των πρώτων υλών δείχνουν ήδη τις διαφαινόμενες επιπτώσεις για μια βιομηχανία που βασίζεται σε πεπερασμένους πόρους. Υπόσχομαι ότι ήδη δημιουργείται μια νέα τάξη προϊόντων που βασίζονται στο ίδιο σκεπτικό με το BMW I Vision Circular».