Η βρετανική Little Car Company και αυτής εξοχότης Ferrari ένωσαν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία μιας ρέπλικας ενός εκ των θρυλικότερων μοντέλων της δεύτερης με προορισμό τις… νεότερες γενιές οδηγών.

Έτσι, αν και η Testa Rossa αποτελεί, από σχεδιαστικής άποψης, πιστό αντίγραφο του ιταλικού αγωνιστικού μοντέλου του 1957, πρόκειται για μια αναδημιουργία σε σμίκρυνση καθώς απευθύνεται σε εφήβους 14 ετών και άνω χωρίς ευτυχώς να υπάρχει διευκρινιστική υποσημείωση για το όριο ηλικίας.

Για την ακρίβεια, η ρέπλικα έχει το 75% του αρχικού μεγέθους της Testa Rossa, ενώ σύμφων α με τις συστάσεις, διαθέτει ανάλογο σύστημα διεύθυνσης και γεωμετρία ανάρτησης με την αρχέτυπη, με την υπόσχεση μιας αντίστοιχης οδικής συμπεριφοράς. Να σημειωθεί ότι αξιόμαχο του toy car έχει εκτιμηθεί από τους δοκιμαστές οδηγούς του Maranello στην πίστα του Fiorano.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά που τη συναποτελούν, τα ελατήρια της ανάρτησης φέρουν την υπογραφή της Bilstein, τα δισκόφρενα της Brembo ενώ κάθε συνδετικό στοιχείο του αλουμινένιου αμαξώματος και του πλαισίου προέρχεται από προμηθευτές που συνήθως χρησιμοποιεί η Ferrari.

Αντιστοίχως επιμελής είναι και η προσέγγιση στο εσωτερικό το οποίο στο ενιαίο μπροστινό κάθισμα μπορεί να φιλοξενήσει έναν έφηβο και έναν ενήλικο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ραφές και οι λεπτομέρειες είναι κατ΄εικόνα και καθ΄ομοίωση με την Testa Rossa ενώ το δέρμα που έχει χρησιμοποιηθεί είναι αυτό που η ιταλική φίρμα χρησιμοποιεί στα μοντέλα της.

Η πεταλιέρα είναι ίδια με της F8 Tributo ενώ το ξύλινο τιμόνι κατασκευάζεται από τον Νardi την ίδια εταιρεία από την οποία η Ferrari  προμηθευόταν τιμόνια την εποχή της Testa Rossa.

H Little Car Company αναπαρήγαγε ακόμα και τα όργανα της Testa Rossa με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση φιλοξενούν τις ενδείξεις ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου καθώς περί αυτού πρόκειται. Έτσι, τις ενδείξεις για την θερμοκρασία νερού και λαδιού έχουν αντικαταστήσει αντίστοιχες ενδείξεις για τον ηλεκτρικό μοτέρ και την μπαταρία ενώ ο δείκτης για την δεξαμενή καυσίμου έχει μεταβληθεί σε ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας. Επιπλέον, υπάρχει και μια ένδειξη η οποία αφορά τα επίπεδα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας που προκύπτουν από το αντίστοιχο σύστημα.

Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο αποτελείται από ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 5,5 ίππων που τροφοδοτείται από μια τριπλέτα μπαταριών, τοποθετημένων σε διαφορετικά σημεία του πλαισίου για την καλύτερη κατανομή του βάρους, οι οποίες εξασφαλίζουν αυτονομία περίπου 90 χλμ.

Επίσης, ο οδηγός της Testa Rossa σε σμίκρυνση μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης τα οποία ουσιαστικά διαφοροποιούν την μέγιστη ταχύτητα η οποία στο πρόγραμμα Novice διαμορφώνεται σε 20 χλμ., στο πρόγραμμα Comfort σε 45 χλμ. ενώ τα προγράμματα Sport και Race απελευθερώνουν την μέγιστη ταχύτητά του η οποία προσδιορίζεται σε 60 χλμ./ώρα. Παράλληλα, τα δύο τελευταία προγράμματα προσφέρουν την πιο σκληροπυρηνική ρύθμιση σε όρους απόκρισης κινητήρα.

Οι δυνητικοί ιδιοκτήτες της μίνι Testa Rossa θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 53 χρωματικών επιλογών για το αμάξωμα, 15 για τις επενδύσεις καθώς και σε 14 επιλογές για αυτοκόλλητα που παραπέμπουν σε ιστορικά αγωνιστικά διακριτικά της Ferrari.

Η Testa Rossa θα κατασκευαστεί αυστηρά σε 299 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν προς 93.000 ευρώ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο