Πριν περίπου ένα χρόνο και κάτι η McLaren είχε αποκαλύψει την εξωτική 765 Longtail η οποία και πλέον αποτελεί συλλεκτικό είδος μιας και εξαντλήθηκε πολύ γρήγορα. Πλέον κάνει το επόμενο βήμα, αποκαλύπτοντας την ανοιχτή παραλλαγή της η οποία θα δώσει μια ακόμα ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν μια McLaren με τα διακριτικά 765 LT αν και όπως ακριβώς ίσχυε για την coupe θα κατασκευαστεί σε περιορισμένους αριθμούς.

Η 765LT Spider εφοδιάζεται με τον ίδιο twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων με απόδοση 765 ίππους και 800 Nm ροπής. Παρά το επιπλέον βάρος του μηχανισμού της ηλεκτρικά ανοιγόμενης ανθρακονημάτινης οροφής, το συνολικό βάρος δεν επιβαρύνεται παρά κατά 49 κιλά, σε σχέση με την coupe έκδοση, φτάνοντας συνολικά τα 1.388 κιλά.

Το παραπάνω μέγεθος σημαίνει ότι η 765 LT Spider είναι ελαφρύτερη κατά 80 κιλά από την 720S Spider. Ανεξαρτήτως συγκρίσεων, η 765 LT Spider εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 330 χλμ.

Η οροφή μπορεί να ανοίξει σε μόλις 11 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως και 50 χλμ. με την συνδρομή ενός πολύπλοκου μηχανισμού που αποτελείται από οκτώ μοτέρ. Ακόμα όμως και αν ο οδηγός επιλέξει να κρατήσει κλειστή την οροφή, η 765 LT Spider διαθέτει ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ το οποίο προσφέρει καλύτερη ακουστική πρόσβαση στο ήχο του συστήματος εξαγωγής από τιτάνιο. Να σημειωθεί ότι το συνολικό βάρος του τελευταίου δεν ξεπερνά τα 10,9 κιλά όντας κατά 40% ελαφρύτερο από το συμβατικό σύστημα εξαγωγής.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η 765 LT Spider εξελίχθηκε μαζί με την coupe έκδοση και η έμφαση που έχει δοθεί στο monocoque πλαίσιο εξαρχής σημαίνει ότι δεν χρειάστηκαν οι συνήθεις επιπλέον ενισχύσεις για να αντισταθμίσουν τυχόν απώλειες σε όρους στρεπτικής ακαμψίας. Αντ΄αυτού η Spider διαθέτει μια ελαφρώς τροποποιημένη εκδοχή του MonoCage ΙΙ-S πλαισίου η οποία απλώς διαθέτει επιπλέον rollover hoops για προστασία σε περίπτωση ανατροπής.

Πλην των απόλυτων μεγεθών επιδόσεων, η 765 LT Spider υπόσχεται ιδιαίτερη ευελιξία και στις αγωνιστικές πίστες, χάρη στην παραγωγή κάθετης δύναμης που υπερβαίνει κατά 25% αυτή της 720S Spider αλλά και την νέα χαρτογράφηση στο κιβώτιο το οποίο επιτρέπει την ακόμα ταχύτερη εναλλαγή των σχέσεων.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η οθόνη οκτώ ιντσών που φιλοξενεί το infotainment ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση το ηχοσύστημα έχει αφαιρεθεί για λόγους εξοικονόμησης βάρους. Σε κάθε περίπτωση, στις διαθέσιμες επιλογές προσφέρεται ηχοσύστημα τεσσάρων ηχείων με Bluetooth και σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών χωρίς επιπλέον κόστος καθώς και ηχοσύστημα Bowers & Wilkins.

Οι δυνητικοί ιδιοκτήτες της θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ οκτώ χρωματικών επιλογών για τις επενδύσεις που αποτελούνται από Alcantara και ύφασμα με διακριτές ραφές. Το παζλ συμπληρώνει η δυνατότητα επιλογής ανθρακονήματος για το φινίρισμα του ταμπλό.

Φυσικά, δεν λείπουν τα συνήθη εξοπλιστικά πακέτα δια χειρός McLaren Special Operations όπως το Clubsport Pack που προσθέτει στην εξίσωση, καθίσματα από ανθρακόνημα και αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης ανάλογο της Senna ή το LT Black Pack που διαφοροποιεί ορισμένες λεπτομέρειες του εξωτερικού όπως τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τους προφυλακτήρες και τα καλύμματα των καθρεπτών, μεταξύ άλλων, που αποκτούν ένα μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα.

Όπως είναι αναμενόμενο βέβαια, η Spider θα κοστίζει περίπου 30.000 στερλίνες περισσότερες σε σχέση με την coupe, ξεκινώντας από τις 310.500 στερλίνες (365.000 ευρώ).

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο