H γερμανική φίρμα αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες ενός φουτουριστικού πρωτότυπου το οποίο θα παρουσιαστεί το 2022, λειτουργώντας ως προπομπός των μελλοντικών EV τεχνολογιών της και ενσαρκώνοντας το όραμα μιας ηλεκτρικής αυτονομίας που θα ξεπερνά τα 1.000 χλμ.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το EQXX θα διαθέτει την μεγαλύτερη αυτονομία που έχει αξιωθεί ποτέ ηλεκτροκίνητο, με την Mercedes να ανακοινώνει ρεαλιστική αυτονομία που θα ξεπερνά τα 1.000 χλμ.

Ακόμα σημαντικότερο ωστόσο και από αυτό καθ΄αυτό το μέγεθος της αυτονομίας είναι ότι, σύμφωνα με τις συστάσεις, αυτό δεν προκύπτει αποκλειστικά από την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης της μπαταρίας.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο Markus Schafer επικεφαλής εξέλιξης της γερμανικής φίρμας, «ο πιο εύκολος τρόπος είναι να αξιοποιήσεις μια μεγαλύτερη μπαταρία, ωστόσο αυτό θα μείωνε τα αντισταθμιστικά οφέλη. Το κλειδί είναι να εστιάσεις στην μέγιστη αποδοτικότητα του αυτοκινήτου όσο και του κινητήρα».

Υπό αυτό το σκεπτικό την εξέλιξη του EQXX έχει αναλάβει μια πολυσυλλεκτική ομάδα με μέλη που προέρχονται και από το Brixworth, το κέντρο της Mercedes-AMG F1.

Ο στόχος τους, σύμφωνα με τον M. Schafer, ήταν εξελίξουν ένα αυτοκίνητο με αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 1.000 χλμ. αλλά χωρίς να χρησιμοποιήσουν μια μεγαλύτερη μπαταρία από της EQS. «ο καθένας θα μπορούσε να το κάνει αυτό. Έτσι δουλεύουμε με μια κανονικού μεγέθους μπαταρία η οποία μάλιστα θα αξιοποιηθεί στο μέλλον σε ένα επικείμενο compact μοντέλο που θα λανσαριστεί από την Mercedes. H αποδοτικότητα είναι ο νέος χρυσός στο χρηματιστήριο της αυτοκίνησης», υπογραμμίζει ο επικεφαλής εξέλιξης της γερμανικής φίρμας.

Σε αυτό το πλαίσιο το EQXX έχει σχεδιαστεί με βέλτιστους όρους αεροδυναμικής με στόχο διαθέτει ακόμα χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή από την EQS η οποία ως γνωστόν αποτελεί το αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με το χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή στον τετράτροχο πλανήτη.

Η επιμέλεια της ομάδας εξέλιξης στην αεροδυναμική είναι ήδη εμφανής από αυτές τις πρώτες εικόνες του πρωτότυπου μοντέλου το οποίο διαθέτει ένα πολύ στενό μπροστινό τμήμα ενώ η αλληλουχία καπό παρμπρίζ έχει σχεδιαστεί ούτως ώστε να διευκολύνει την ροή αέρα. Παράλληλα, οι οπές εισαγωγής και απαγωγής αέρα έχουν, για τους ίδιους ακριβώς λόγους περιοριστεί στο ελάχιστο.

Σε ό,τι αφορά την μπαταρία ο στόχος έχει τεθεί στην ενίσχυση της απόδοσης της κατά 20% σε σχέση με αυτήν που χρησιμοποιείται στην EQS χωρίς φυσικά να αυξηθεί το μέγεθος της. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στο ηλεκτρικό μοτέρ και τα στοιχεία που το αφορούν όπως ο εναλλάκτης και το σύστημα ψύξης με στόχο την ιδανική από χωροταξικής άποψη διάταξη προς όφελος της αποδοτικότητας.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ωστόσο, το EQXX θα παραμείνει ένα πρωτότυπο που όμως, όπως σαφώς διαμηνύουν τα στελέχη της γερμανικής φίρμας, θα χρησιμεύσει ως πρότυπο για μελλοντικά μοντέλα παραγωγής.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο