Mετά την απόσυρση της SLC και με δεδομένη την απουσία cabrio εκδόσεων για τις νέες E-Class και C-Class, η Mercedes-Benz εντόπισε ένα «κενό» στην γκάμα της το οποίο προτίθεται να καλύψει πριν ουσιαστικά αυτό δημιουργηθεί, εξελίσσοντας ήδη ένα νέο μοντέλο που θα απευθύνεται στους λάτρεις των cabrio μεσαίας κατηγορίας.

Το νέο μοντέλο αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά CLE για τα οποία η γερμανική φίρμα ανανέωσε προσφάτως το ενδιαφέρον της με την εκ νέου κατοχύρωσή τους και να υιοθετήσει ένα σαφώς σπορ ύφος τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας όσο και αισθητικής, έχοντας το δικό του ξεχωριστό σχεδιαστικό αποτύπωμα.

Η απόφαση εντάσσεται στο πλαίσιο εξορθολογισμού της γκάμας της γερμανικής φίρμας η οποία το 2020 αριθμούσε 50 διαφορετικά μοντέλα και πολύ σύντομα θα αυξηθεί γεωμετρικά με την προσθήκη των νέων ηλεκτρικών EQ.

Με δεδομένη την ολοένα μικρότερη δημοτικότητα των cabrio αλλά και το υψηλότερο κόστος εξέλιξής του, η Mercedes αποφάσισε να προσφέρει στην συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντα που δύσκολα θα μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενα ανταγωνισμού και θα ξεχωρίζουν για τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους.

Τυπικό παράδειγμα του παραπάνω σκεπτικού η υπό εξέλιξη SL η οποία φέρει την σφραγίδα της AMG και ουσιαστικά δεν συνδέεται με κανένα άλλο μοντέλο στην γκάμα της γερμανικής φίρμας υποσχόμενη μια ξεχωριστή σπορ προσωπικότητα.

Κάτι ανάλογο αναμένεται να ισχύσει και για την νέα CLE η οποία αν και δεν θα εξελιχθεί εξαρχής από το Affalterbach όπως ισχύει για την SL θα διαθέτει το δικό της σχεδιαστικό ιδίωμα που θα τη διαχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της γερμανικής φίρμας.

Χαρακτηριστική των προθέσεων της γερμανικής φίρμας είναι η δήλωση του επικεφαλής εξέλιξης, Marcus Schaffer ο οποίος επισημαίνει: «Θέλουμε να δώσουμε ιδιαίτερο βάρος σε αυτά τα μοντέλα. Πρόκειται για niche προτάσεις με το δικό τους κοινό. Για αυτό ακριβώς και πρόκειται να τα προσαρμόσουμε σε αυτό, προσφέροντας το σωστό αυτοκίνητο στην σωστή κατηγορία».

Αν και είναι ακόμα νωρίς με δεδομένο ότι η νέα CLΕ αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της περί τα τέλη του 2022, το cabrio μοντέλο αναμένεται να αξιοποιήσει την αρχιτεκτονική MRA-2 όπου ήδη βασίζονται οι νέες C-Class και S-Class κάτι που σημαίνει μέγιστη ευελιξία σε ό,τι αφορά τα διαθέσιμα σύνολα όπου θα περιλαμβάνονται και εξακύλινδρες επιλογές συνδυασμένες με ήπια υβριδική τεχνολογία όπως συμβαίνει ήδη στην περίπτωση της S-Class.

Χαμηλότερα στην γκάμα αναμένεται να βρεθούν οι τετρακύλινδρες επιλογές που εφοδιάζουν τη νέα γενιά της C-Class ενώ, μένει να αποδειχθεί αν οι κορυφαίες εκδόσεις θα βασιστούν στον παραπάνω εξακύλινδρο κινητήρα της S-Class ή στον πανίσχυρο δίλιτρο turbo της A 45 ΑΜG.

Σε ό,τι αφορά τη διάταξη, βάσει των πρώτων κατασκοπικών λήψεων, η νέα CLE δείχνει να διαθέτει ένα τετραθέσιο εσωτερικό και υφασμάτινη οροφή. Η Mercedes ωστόσο δεν πρόκειται να μείνει εκεί καθώς υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι το νέο μοντέλο θα αποκτήσει και μια coupe έκδοση.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο