Νέο χτύπημα στη  αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε από τη Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου.

Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία μετά την μεγάλη εξαγορά των 12 containerships από την Borealis Finance έναντι 233,9 εκατ. δολ., προχώρησε σε νέα εξαγορά τεσσάρων panamax containerships μεταφορικής ικανότητας 5.470 Teu το κάθε ένα αντί 148 εκατ. δολ. με μέσο όρο ηλικίας τα 11 χρόνια για το κάθε πλοίο.

Με την παραλαβή τους τα πλοία θα απασχοληθούν σε μία μεγάλη εταιρεία liner για διάστημα τριών χρόνων το κάθε ένα με option επέκτασης της ναύλωσης για άλλα τρία χρόνια.

Κατά την διάρκεια της πρώτης περιόδου ναύλωσης, των τριών πρώτων ετών, τα τέσσερα πλοία θα δημιουργήσουν συνολικά προσαρμοσμένα EBITDA  ύψους 124,4 εκατ. δολ. με ένα πολλαπλασιαστή στη σχέση τιμή αγορά προς ετήσια προσαρμοσμένα EBITDA  στο 3,6.

Αν ασκηθεί και η option για επέκταση των ναυλώσεων τρία ακόμη χρόνια τότε θα δημιουργηθούν επιπλέον 42,2 εκατ. δολ προσαρμοσμένα EBITDA.

Με την αγορά  αυτή, ο στόλος της Global Ship Lease θα ανέλθει στα 66 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 344.650 Teu. Τα πλοία αναμένεται να παραληφθούν το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Ο κ. Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι τα τέσσερα πλοία που αποκτήθηκαν έχουν τη δυνατότητα μεταφοράς 1.200 ψυγείων-εμπορευματοκιβωτίων, διπλάσιο μέγεθος από τον μέσο όρο των πλοίων μεγέθους μεταξύ 5.000-7000 Teu και διαθέτουν ηλεκτρική ισχύ για 2.000 ψυγεία-εμπορευματοκιβώτια.

Η προσθήκη αυτών των τεσσάρων πλοίων στα υφιστάμενα πλοία της εταιρείας, υψηλής απόδοσης ECO 6.900 TEU, σημαίνει ότι η Global Ship Lease θα ελέγχει πάνω από το ένα τέταρτο του παγκόσμιου στόλου high-reefer έως και 7.000 TEU ικανά να μεταφέρουν 1.200 ή περισσότερα ψυγεία εμπορευματοκιβωτίων.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο