Πριν λίγες ημέρες η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα δείγματα γραφής για τη νέα γενιά του Astra η οποία θα ακολουθήσει τις σημαντικές αλλαγές που έχουν προκύψει στα σχεδιαστήρια της γερμανικής φίρμας, επιχειρώντας ένα άλμα προς τα επάνω σε ό,τι αφορά την συνολική εικόνα του που προφανώς φιλοδοξεί να διευρύνει το κοινό του και να το εμπλουτίσει με νέο «αίμα». Για αυτό το λόγο εξάλλου, τη φρέσκια και τολμηρή σχεδίαση θα πλαισιώσουν τα απαραίτητα επίπεδα «ψηφιακότητας» αλλά και η παρουσία ηλεκτροκίνητο επιλογών για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.

Πλην της ηλεκτροκίνησης οι πρώτες εικόνες από την όγδοη γενιά του μοντέλου προδίδουν την αισθητική του συνάφειά του με το Mokka. Στην όψη του κυριαρχεί το χαρακτηριστικό μοτίβο Opel Vizor, με τα λεπτά φωτιστικά σώμαta IntelliLux LED να πλαισιώνουν μια μαύρη γυαλιστερή γρίλια.

Στο πίσω τμήμα, δεσπόζουν τα διακριτικά Astra γραμμένα με την νέα τολμηρή γραμματοσειρά της Opel. Ανάλογο του Mokka είναι και το εσωτερικό με κυρίαρχο το δίδυμο των οθονών Pure Panel που φιλοξενούν το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και αναμένεται να προσφέρονται σε διαστάσεις 7 και 10 ή 10 και 12 ιντσών , αναλόγως την εξοπλιστική έκδοση.

Η παρουσία των δύο οθονών συμπαρασύρει το σύνολο της σχεδίασης του εσωτερικού το οποίο μειώνει στο ελάχιστο τους φυσικούς διακόπτες και υιοθετεί ένα νέου σχεδιασμού τιμόνι με ενσωματωμένα έξυπνα χειριστήρια. Μια προσεκτική παρατήρηση στο βολάν αποκαλύπτει επίσης ότι το νέο Astra θα διαθέτει στο εξοπλιστικό του παλμαρέ ενεργό cruise control.

Πλην της σαφώς διαφορετικής σχεδίασης, ριζικές διαφορές αναμένονται και σε επίπεδο υλικών όσο και επιλογών, στοιχεία τα οποία θα συνηγορήσουν στον πιο upmarket χαρακτήρα του νέου Astra.

Aν και προς το παρόν η Opel δεν έχει δημοσιοποιήσει τεχνικά χαρακτηριστικά, επιβεβαιώνει την παρουσία ηλεκτροκίνητων εκδόσεων κάτι εν πολλοίς αναμενόμενο μιας και το νέο Astra αναμένεται να έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική EMP2 του ομίλου Stellantis η οποία δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικές ηλεκτρικές τεχνολογίες.

Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα ανήκει στο είδος των plug-in υβριδικών αναμένεται να συνδυάζει την παρουσία ενός κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων. Βάσει των στοιχείων η plug-in υβριδική έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδοχές ισχύος 180 και 225 ίππων με τη δεύτερη να αποτελεί και την κορωνίδα εκδόσεων του νέου Astra. Φυσικά το σύνολο θα συμπληρώνουν συστοιχίες ιόντων λιθίου οι οποίες αναμένεται να προσφέρουν περί τα 50 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας αλλά, κυρίως να συμβάλλουν δραστικά στην περιστολή των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Σε ό,τι αφορά τις συμβατικές εκδόσεις, αυτές αναμένεται να εφοδιάζονται από κινητήρες βενζίνης και diesel 1,2 και 1,5 λίτρου οι οποίες θα προσφέρουν ισχύ από 110 έως και 130 ίππους. Τα σύνολα θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο οκτώ σχέσεων το οποίο θα αποτελεί την μοναδική επιλογή για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Αυτό που επίσης έχει επιβεβαιωθεί είναι ότι το νέο Astra δεν θα απεμπολήσει την πρακτική Sport Tourer έκδοση η οποία θα εξακολουθεί να αποτελεί επιλογή.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο