Η Mercedes επιταχύνει τις διαδικασίες που θα οδηγήσουν στην επάνοδο της SL στην γκάμα της, δίνοντας στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες από την αθέατη πλευρά του roadster και το πλαίσιο που θα αξιοποιήσει.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, το πλαίσιο της έβδομης κατά σειρά γενιάς της SL είναι σχεδιασμένο από το μηδέν, μην έχοντας τίποτα κοινό με τις αντίστοιχες κατασκευές των ήδη υφιστάμενων μοντέλων της Mercedes-Benz ή της AMG η οποία και φέρει την ευθύνη εξέλιξης της νέας γενιάς του roadster με ό,τι αυτό σημαίνει για τις επιδόσεις του.

Για την κατασκευή του πλαισίου έχουν χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο, μαγνήσιο, αυξημένης αντοχής χάλυβας και ανθρακόνημα σε μια προσπάθεια να δοθεί αφενός η μέγιστη ανθεκτικότητα και υψηλή στρεπτική ακαμψία και αφετέρου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Και βάσει των συστάσεων, ο στόχος επετεύχθη καθώς, χάρη στην σοφή ανάμειξη των παραπάνω υλικών, η κατασκευή δεν ξεπερνά το βάρος των 270 κιλών.

Επιπλέον, η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου υπερβαίνει κατά 50% αυτή της AMG GT Roadster στο διαμήκη άξονα και κατά 40% στον εγκάρσιο, βελτιώσεις που σύμφωνα με την Mercedes-AMG μεταφράζονται σε περισσότερη ακρίβεια αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία υπό πίεση καθώς το νέο πλαίσιο της SL θα εξισορροπεί καλύτερα τις αντίρροπες δυνάμεις που αναπτύσσονται στις αλλαγές κατεύθυνσης με μεγάλη ταχύτητα.

Για τους ίδιους ακριβώς λόγους, o σχεδιασμός επιτρέπει την τοποθέτηση του κινητήρα όσο το δυνατό χαμηλότερα και όσο το δυνατόν πιο κοντά στο θάλαμο, στοιχείο που σε συνδυασμό με την αντίστοιχη θέση των σημείων σύνδεσης των υποπλαισίων και των αξόνων, αναμένεται να εξασφαλίσει ένα ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους.

Εξάλλου όπως είναι ήδη γνωστό δεν θα υπάρξουν απλές εκδόσεις της SL παρά μόνο AMG η οποία εκτός από το μαγικό της άγγιγμα θα εξασφαλίσει στο νέο roadster πρωτόγνωρη απόδοση. Αυτή με τη σειρά της θα προσθέσει στην εξίσωση της SL και τετρακίνηση η οποία είναι απαραίτητη για τη διαχείριση της πλεονάζουσας ισχύος ενώ κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο παρουσίας -και- τετραδιεύθυνσης.

Ειδικότερα, βάσει των μέχρι τώρα πληροφοριών, η νέα SL αναμένεται να είναι διαθέσιμη με τους ισχυρότερους κινητήρες δια χειρός AMG. Εφαλτήριο θα αποτελέσει η έκδοση SL 43 η οποία θα επωφεληθεί από straight-six 3,0 λίτρων με απόδοση που θα ξεπερνά τους 350 ίππους. Δεδομένη θέση στην γκάμα έχει εξασφαλίσει και ο V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει την Ε 63 ξεπερνώντας τους 600 ίππους.

Το παρών θα δώσει και η υβριδική τεχνολογία, αρχικά με την μορφή επικουρικού ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt και στη συνέχεια με την μορφή ενός plug-in υβριδικού όσο και πανίσχυρου συνόλου το οποίο η AMG εξελίσσει ήδη και αναμένεται να προσφέρει απόδοση άνω των 800 ίππων.

Αυτό που δεν θα έχει η νέα SL θα είναι η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή του παρελθόντος της η οποία θα αντικατασταθεί από μια υφασμάτινη προς όφελος και πάλι της διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Κατά τα άλλα, δεν αναμένονται ιδιαίτερες αλλαγές σε ό,τι αφορά τη σιλουέτα της η οποία θα υπακούσει στον «άγραφο νόμο» που επιβάλλει την παρουσία ενός μακριού καπό και ενός κοντού πίσω τμήματος το οποίο σε ό,τι αφορά το εσωτερικό της, συνεπάγεται διάταξη 2+2.

Πλην των παραπάνω στην εξίσωση θα προστεθεί μια αφθονία  ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων τα οποία θα φροντίσουν, κατά περίπτωση, για την παραγωγή μεγαλύτερης κάθετης δύναμης ή καλύτερες επιταχύνσεις συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός συνόλου που αποτελεί κοινό μυστικό ότι θα λειτουργήσει ως πρόβα τζενεράλε για την επόμενη AMG GT με την οποία θα μοιράζεται πολλά κοινά χαρακτηριστικά.

Τα αποκαλυπτήρια της νέας SL αναμένονται εντός του θέρους με την επίσημη πρεμιέρα να πραγματοποιείται στην έκθεση του Μονάχου το φθινόπωρο και τις πωλήσεις της να ξεκινούν αμέσως μετά.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο