Φωτογραφίες: Automedia

H ημέρα που η SL θα επανακάμψει στην γκάμα της Mercedes-Benz πλησιάζει και το επιβλητικό roadster συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στο ταιριαστό περιβάλλον της απαιτητικότερης πίστας της Ευρώπης.

Πιθανότατα οι συγκεκριμένες λήψεις είναι και οι τελευταίες που θα δούμε από τα πεδία δοκιμών καθώς η πρεμιέρα του γερμανικού cabrio πλησιάζει προοιωνίζοντας μια θεαματική συνέχεια για το μοντέλο που όπως είναι γνωστό θα φέρει την σφραγίδα της AMG η οποία έχει αναλάβει την εξέλιξη όσο και την σχεδίασή του.

Μια παρατήρηση στην γρίλια Panamericana αρκεί για να το αποδείξει αν και το συγκεκριμένο μοτίβο θα είναι μόλις ένα σημείο αναγνώρισης της εμπλοκής του Affalterbach που έχει επιμεληθεί το σύνολο αλλά και τα σύνολα.

Πριν υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες που αφορούν τους κινητήρες, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα SL έχει αντικαταστήσει την μεταλλική οροφή του παρελθόντος με υφασμάτινη προκειμένου να διατηρήσει το βάρος της σε χαμηλά επίπεδα, εξακολουθώντας παράλληλα να υπακούει στις γνώριμες αναλογίες με το μακρύ καπό και το σχετικά κοντό πίσω τμήμα. Αυτό που επίσης δεν πρόκειται να αλλάξει είναι η 2+2 διάταξη στο εσωτερικό της.

Περνώντας στην αθέατη όσο και θεαματική πλευρά της, η SL αναμένεται να είναι διαθέσιμη με τους ισχυρότερους κινητήρες δια χειρός AMG με εφαλτήριο την έκδοση SL 43 η οποία θα επωφεληθεί από straight-six 3,0 λίτρων με ισχύ που θα ξεπερνά τους 350 ίππους. Δεδομένη θέση στην γκάμα έχει εξασφαλίσει και ο V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει την Ε 63 ξεπερνώντας τους 600 ίππους.

Το παρών θα δώσει και η υβριδική τεχνολογία, αρχικά με την μορφή επικουρικού κυκλώματος 48 Volt και στη συνέχεια με την μορφή ενός plug-in υβριδική όσο και πανίσχυρου συνόλου το οποίο η AMG εξελίσσει ήδη και αναμένεται να προσφέρει απόδοση άνω των 800 ίππων.

Με δεδομένη την αφθονία της ισχύος η νέα SL θα ασπαστεί και την τετρακίνηση ενώ στις ισχυρότερες εκδόσεις δεν αποκλείεται να τοποθετηθεί και σύστημα τετραδιεύθυνσης για υψηλότερη απόκριση, ευελιξία και καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Επίσης, στην εξίσωση θα προστεθούν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα τα οποία θα φροντίσουν για ακόμα υψηλότερες επιδόσεις και καλύτερη διαχείριση, όπως άλλωστε προδίδουν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού οι οποίες αποτυπώνουν μια ενεργή αεροδυναμική πτέρυγα στο πίσω τμήμα.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο