Μπορεί το ID.Buzz να αντλεί την σχεδιαστική του έμπνευση από το απώτερο παρελθόν της φίρμας, ωστόσο σε επίπεδο τεχνολογίας θα ανήκει στο… μέλλον καθώς όπως ανακοίνωσε η VW, εξελίσσει ήδη ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης για την νέα, ηλεκτροκίνητη ενσάρκωση του εμβληματικού van με στόχο την εμπορική διάθεση από το 2025.

Για το σκοπό αυτό η VW συνεργάζεται με την αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Argo ΑΙ και σύμφωνα με τις συστάσεις θα πρόκειται για ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, δηλαδή για το είδος της τεχνολογίας όπου ο οδηγός δεν χρειάζεται να παρεμβαίνει παρά μόνο να επιτηρεί τη διαδικασία.

Βέβαια η VW αναγνωρίζει ότι η αυτόνομη οδήγηση έχει ακόμα πολύ δρόμο να διανύσει μέχρι να αποτελέσει τον κανόνα, εξ ου και η διάθεσή της αυτόνομης έκδοσης του ID.Buzz θα γίνει σε επιλεγμένες πόλεις με την κατάλληλη τεχνολογική υποδομή.

Ανεξαρτήτως της έκβασης, η VW και η Argo Al έχουν ήδη δημιουργήσει ένα κέντρο δοκιμών στο αεροδρόμιο του Μονάχου σχεδιάζοντας να ξεκινήσουν δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον ήδη από την φετινή χρονιά. Τα δοκιμαστικά πρωτότυπα που θα συμμετέχουν εφοδιάζονται με πολυάριθμες κάμερες, radar και αισθητήρες οι οποίοι θα επιτρέπουν την ανίχνευση εμποδίων/κινούμενων οχημάτων/ πεζών και ποδηλατών σε απόσταση έως και 400 μέτρων.

Εκτός από την τεχνολογική πτυχή της αυτόνομης οδήγησης, η ανακοίνωση της VW έφερε στην επιφάνεια και μια ακόμα εικόνα του ID.Buzz το οποίο εξακολουθεί να φέρει ισχυρές επιρροές από το Type 2 της δεκαετίας του ’50, υιοθετώντας παράλληλα και ορισμένες αλλαγές σε σχέση με την τελευταία φορά που το είδαμε στην έκθεση της Γενεύης το 2017 οι οποίες κρίθηκαν απαραίτητες προκειμένου να φιλοξενηθούν τα gadgets που άπτονται της νέας τεχνολογίας.

Πλην της νέας, αυτόνομη πτυχής του, το ID.Buzz θα έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής MEB η οποία αναμένεται να λειτουργήσει ευεργετικά σε όρους διάταξης εξασφαλίζοντας περισσότερους χώρους από ποτέ.