Αν η ονομασία NΙΟ δεν χτυπάει κάποιο καμπανάκι, πρόκειται για την κινεζική και ηλεκτροκίνητη φίρμα που με το EP9 των 1360 ίππων διεκδίκησε και απέσπασε το ρεκόρ ταχύτητας ηλεκτρικού υπερ-αυτοκινήτου στο Nurburgring καθώς και για την φίρμα που επένδυσε, πολύ πριν γίνει κατά κάποιο τρόπο κανόνας, σε κάτι παραπάνω από ευμεγέθεις οθόνες σε ό,τι αφορά τα συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Με αυτές τις περγαμηνές στο ως βάση η NIO ετοιμάζει την προέλασή της στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την αγορά όπου τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αποτελούν τον κανόνα και όχι την εξαίρεση και η οποία δεν είναι άλλη από τη νορβηγική.

Η NIO θα ξεκινήσει την ευρωπαϊκή της καριέρα με το SUV ΕS8 και το τετράθυρο ET7 τα με το πρώτο να ανοίγει τα βιβλία παραγγελιών του από τον προσεχή Ιούλιο. Σημειώνεται ότι σε ό,τι αφορά το ES8 πρόκειται για ένα ευμέγεθες και πληθωρικό SUV το οποίο υπόσχεται ισχύ 545 ίππων και αυτονομία 500 χλμ. Το ET7 θα ακολουθήσει από τις αρχές την επόμενης χρονιάς.

Εκτός από τα επιβλητικά της ηλεκτροκίνητα η ΝΙΟ θα λανσάρει στην Ευρώπη και την καινοτόμο μέθοδο «φόρτισης» μπαταριών καθώς όλα της τα μοντέλα έχουν σχεδιαστεί με αφαιρούμενες μπαταρίες υπό το σκεπτικό αντί της φόρτισης, οι ιδιοκτήτες τους όταν το επιθυμούν να μπορούν να αλλάξουν, απλώς τις μπαταρίες τους με φορτισμένες. Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η NIO θα δημιουργήσει στη Νορβηγία αρχικά τέσσερις τέτοιους σταθμούς με την προοπτική να γίνουν 16 σε σύντομο χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με τις συστάσεις της ΝΙΟ η διαδικασία θα απαιτεί μόλις πέντε λεπτά μειώνοντας δραστικά τους συνήθεις χρόνους επαναφόρτισης.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο