Δύο άνδρες στην επαρχία της Νέας Νότιας Ουαλίας πέθαναν μερικές ημέρες αφού έλαβαν τα εμβόλιά τους για την COVID-19 και οι αρχές διενεργούν έρευνα για να εξακριβώσουν τα αίτια, μεταδίδουν αυστραλιανά ΜΜΕ.

Πενηνταπεντάρης πέθανε σε νοσοκομείο στο βορειοανατολικό τμήμα της Νέας Νότιας Ουαλίας την 21η Απριλίου εξαιτίας θρομβοεμβολικού επεισοδίου στους πνεύμονες, οκτώ ημέρες μετά τον εμβολιασμό του. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη πως έπασχε ήδη από κάποια πνευμονική πάθηση.

Σε αυτό το στάδιο δεν έχει επιβεβαιωθεί ποιο εμβόλιο χορηγήθηκε στον 55χρονο, σύμφωνα με το τοπικό δίκτυο 7NEWS.

Ο αυστραλιανός οργανισμός φαρμάκων (Therapeutic Goods Administration, TGA) τόνισε ότι σε όλες τις περιπτώσεις, όταν του αναφέρεται «θάνατος μετά τον εμβολιασμό, γίνεται εξέταση των δεδομένων για να εκτιμηθεί η πιθανότητα το εμβόλιο να συνέβαλε στο συμβάν ή στην πάθηση που είχε μοιραία έκβαση».

Ο δεύτερος άνδρας, ηλικίας 71 ετών, που είχε πολλαπλά υποκείμενα νοσήματα, πέθανε στο Σίδνεϊ μετά τον εμβολιασμό του με το προϊόν της AstraZeneca. Και σε αυτή την περίπτωση, ο TGA διενεργεί έρευνα για να εξακριβωθεί εάν ο εμβολιασμός συνδέεται με τον θάνατό του.

Ο TGA έχει συμπεράνει πως πιθανόν υπάρχει σύνδεση του εμβολίου της AstraZeneca και του θανάτου 48χρονης στη Νέα Νότια Ουαλία σε νοσοκομείο από θρομβοεμβολικό επεισόδιο μία ημέρα μετά τον εμβολιασμό της.

Άλλες τρεις περιπτώσεις εξαιρετικά σπάνιων θρομβώσεων στο αίμα – πρόκειται για μια 35χρονη, έναν 49χρονο και έναν 80χρονο – θεωρείται πως επίσης συνδέονταν με το εμβόλιο της AstraZeneca.

«Και οι τρεις ασθενείς νοσηλεύονται σε σταθερή κλινική κατάσταση, είχαν καλή απόκριση στη θεραπεία που τους χορηγήθηκε και αναρρώνουν», κατά τον TGA.

Οι αρχές της Αυστραλίας αποφάσισαν το εμβόλιο της AstraZeneca να χορηγείται σε ανθρώπους άνω των 50 ετών και το εμβόλιο των Pfizer/BioNTech στους νεότερης ηλικίας.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο