Ο αστυνομικός που τραυματίστηκε σε περιστατικό με πυροβολισμούς σε λύκειο στο Νόξβιλ του Τενεσί έφερε τραύμα από σφαίρα, η οποία δεν είχε ριφθεί από το όπλο του μαθητή που πυροβόλησε και σκότωσε η αστυνομία, σύμφωνα με την προκαταρκτική έρευνα.

Ένας 18χρονος μαθητής, ο οποίος άνοιξε πυρ στο Magnet High School, στην περιοχή Όστιν-Ιστ, τραυματίστηκε θανάσιμα τη Δευτέρα κατά τη διάρκεια αντιπαράθεσης με την αστυνομία.

Οι αστυνομικοί, που έσπευσαν στο σχολείο έπειτα από ειδοποίηση της αστυνομίας ότι υπήρχε ένοπλος μέσα στον χώρο του λυκείου, εντόπισαν τον οπλισμένο μαθητή σε αποχωρητήρια του σχολείου, όπου ερρίφθησαν πυρά. Ο μαθητής τραυματίστηκε θανάσιμα και η αστυνομία ανέφερε στην αρχική της ανακοίνωση ότι ο τραυματισμένος αστυνομικός χτυπήθηκε από σφαίρα όταν ο μαθητής άνοιξε πυρ εναντίον τους.

«Οι προκαταρκτικές εξετάσεις δείχνουν ότι η σφαίρα που τραυμάτισε τον αστυνομικό του KPD (Αστυνομικό Τμήμα της Νόξβιλ) δεν είχε ριφθεί από το όπλο του μαθητή» αναφέρει το Γραφείο Ερευνών του Τενεσί σε ανακοίνωση που εξέδωσε χθες, Τετάρτη, το βράδυ.

Ο μαθητής πυροβόλησε πρώτος και οι αστυνομικοί ανταπέδωσαν τα πυρά, προσθέτει το Γραφείο Ερευνών του Τενεσί.

Στο νοσοκομείο ο αστυνομικός

Ο τραυματισμένος αστυνομικός Άνταμ Ουίλσον υπηρετεί στο τμήμα που είναι αρμόδιο για τα σχολεία. Μετά τον τραυματισμό του στον μηρό, ο Ουίλσον βρισκόταν σε σοβαρή κατάσταση, αλλά την Τρίτη ανακοινώθηκε ότι άρχισε να αναρρώνει.

Οι ερευνητές αρνήθηκαν να διευκρινίσουν αν η σφαίρα από την οποία τραυματίστηκε ο αστυνομικός προερχόταν από το δικό του όπλο ή από το όπλο κάποιου άλλου αστυνομικού, σύμφωνα με τους New York Times.

Το Γραφείο Ερευνών του Τενεσί δεν έχει μέχρι στιγμής ανταποκριθεί σε αίτημα του Reuters, που έγινε πολύ νωρίς το πρωί, να σχολιάσει σχετικά.

Τα πορίσματα της έρευνας, η οποία συνεχίζεται, θα κοινοποιηθούν στον γενικό εισαγγελέα της περιοχής, σύμφωνα με τις αρχές.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο