Η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα γραφής του νέου VW Transporter που μετράει πλέον αντίστροφα για την νέα γενιά του η οποία θα ενσωματώσει περισσότερα στοιχεία από την γκάμα των «πολιτικών» αυτοκινήτων της γερμανικής φίρμας.

Το πρώτο επίσημο teaser που αποκαλύπτει την όψη του δίνει μια σαφή εικόνα του εκσυγχρονισμού και της εναρμόνισης του γερμανικού van με την αισθητική των επιβατικών της μοντέλων καθώς οι επιρροές από το VW Golf είναι παραπάνω από προφανείς.

Επίσης, βάσει των κατασκοπικών λήψεων που έχουν προηγηθεί, εκτός από τα χαρακτηριστικά φώτα τεχνολογίας LED το γερμανικό van θα διαθέτει λιγότερο τετραγωνισμένα χαρακτηριστικά, υιοθετώντας πιο καμπύλους προφυλακτήρες, λιγότερες ακμές καθώς και μεγαλύτερο, λιγότερο κάθετο παρμπρίζ.

Φωτογραφία: Automedia

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, η έβδομη κατά σειρά γενιά του Transporter θα είναι βελτιωμένη σε κάθε πτυχή της με την υπόσχεση «περισσότερης βιωσιμότητας, ασφάλειας, άνεσης, καλύτερων ψηφιακών δυνατοτήτων και υψηλότερη ποιότητα από ποτέ».

Η σημαντικότερη αλλαγή προκύπτει εκ των έσω καθώς το γερμανικό van θα πραγματοποιήσει την μετάβαση στην πολυχρηστική πλατφόρμα MQB όπου βασίζεται η πλειονότητα των νεότερων προϊόντων της VW, στοιχείο που θα του εξασφαλίσει πρόσβαση και σε plug-in υβριδική τεχνολογία για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες ως προς το είδος του συνόλου, η λογική επιβάλλει την αξιοποίηση του εγνωσμένου κύρους συνδυασμού του Golf GTE που αποτελείται από τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1,4 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας 245 ίππους και 400 Nm ροπής αν και στην περίπτωση του Trasnporter τα μεγέθη προδιαγράφονται χαμηλότερα.

Η υπόλοιπη γκάμα θα απαρτίζεται από τους γνώριμους κινητήρες βενζίνης και diesel 1,5 και 2,0 λίτρων που συναντάμε στα μεγαλύτερα SUV της VW ενώ θα υπάρξει δεδομένα η επιλογή μεταξύ δικίνητων και τετρακίνητων διαμροφώσεων.

Πλην των νέων κινητήρων συμβατικών και μη, η νέα πλατφόρμα θα εξασφαλίσει στο Transporter πρόσβαση στις ψηφιακές τεχνολογίες που συναντάμε στο Golf με κυρίαρχα τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με infotainment 10 ιντσών αλλά και την τελευταία λέξη σε επίπεδο εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης, περιλαμβανομένων ενεργού cruise control, σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων και διατήρησης πορείας.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο