To SUV που αποτέλεσε το εφαλτήριο για την επιτυχημένη SUV αντεπίθεση της Skoda, ανανεώνεται, επαναφέροντας παράλληλα στην γκάμα του την κορυφαία έκδοση η vRS η οποία επιστρέφει με κινητήρα βενζίνης.

Ξεκινώντας από την εικόνα του η οποία φυσικά έχει επωφεληθεί από το απαραίτητο φρεσκάρισμα, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της Skoda, Oliver Stefani, να σημειώνει ότι το ανανεωμένο Kodiaq έχει αποκτήσει πιο έντονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές παρατηρούνται στην όψη του όπου ξεχωρίζει η μεγαλύτερη πιο κάθετη γρίλια  και το πιο επίπεδο καπό. Περιστοιχίζεται από πιο λεπτά φωτιστικά σώματα LED τα οποία πλαισιώνουν φώτα ημέρας προαιρετικά με τεχνολογικά matrix LED ενώ την εικόνα συμπληρώνει ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας.

Στο πίσω τμήμα τα νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα με το νέο μοτίβο συνηγορούν σε περισσότερη εκκεντρικότητα ενώ, στις πιο γενναιόδωρες εξοπλιστικά εκδόσεις συνδυάζονται με δυναμικούς δείκτες αλλαγής πορείας. Το παζλ συμπληρώνει η παρουσία νέου σχεδιασμού τροχών από 17 έως 20 ίντσες.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το νέο τιμόνι διαθέσιμο με δύο ή τρεις ακτίνες αναλόγως την έκδοση. Ανανεωμένες είναι και οι επενδύσεις που αποκτούν πλέον διακριτές ραφές ενώ προστίθεται και σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού με περισσότερες επιλογές.

Στα εξοπλιστικά στοιχεία συγκαταλέγονται επιλογές όπως τα κλιματιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ τα οποία αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού στην κορυφαία έκδοση L&K. Στην εξοπλιστική εξίσωση συγκαταλέγεται επίσης η δυνατότητα επιλογής ηχοσυστήματος Canton με δέκα ηχεία.

Απαράλλακτο παραμένει το σύστημα infotainment το οποίο φιλοξενείται σε οθόνες 8,0 και 9,2 ιντσών σε συνδυασμό με τον πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών. Ενσωματώνει τον ψηφιακό βοηθό της Skoda καθώς και λογισμικό διασύνδεσης smartphone.

Στα συστήματα ασφαλείας προστίθεται το Crew Protect Assist το οποίο συνδυάζεται με περισσότερα radar στο πίσω τμήμα και προειδοποιεί για ενδεχόμενο σύγκρουσης κατά την οπισθοπορεία.

Στην γκάμα κινητήρων δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκπλήξεις με εφαλτήριο τον turbo κινητήρα του 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή προαιρετικά με αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Ψηλότερα στην γκάμα συναντάμε το δίλιτρο κινητήρα των 190 ίππων ο οποίος προσφέρεται de facto σε τετρακίνητη διαμόρφωση.

Τις diesel εκδόσεις εφοδιάζει δίλιτρο μοτέρ σε εκδοχές ισχύος 150 και 200 ίππων που αμφότερες συνδυάζονται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων η ισχυρότερη έκδοση είναι και τετρακίνητη.

Η σημαντικότερη αλλαγή προέρχεται από την κορυφή της γκάμας και την έκδοση vRS η οποία επιστρέφει αντικαθιστώντας το δίλιτρο μοτέρ του παρελθόντος με κινητήρα βενζίνης. Πρόκειται για το δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα που εφοδιάζει και το VW Golf GTI και το οποίο στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 245 ίππους. Σύμφωνα με την Skoda το κινητήριο σύνολο είναι και κατά 60 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με το diesel του παρελθόντος.

Επί του παρόντος η τσεχική φίρμα δεν δημοσιοποιεί στοιχεία επιδόσεων για την κορυφαία έκδοση επιφυλασσόμενη για την διάθεσή του η οποία αναμένεται να ξεκινήσει από το καλοκαίρι μαζί με την υπόλοιπη ανανεωμένη γκάμα.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο