Για όσους θυμούνται την MG Rover, το συγκεκριμένο SUV θα μπορούσε να θεωρηθεί κατά κάποιο τρόπο ως ο ηλεκτρικός απόγονος της πάλαι ποτέ ένδοξης βρετανικής φίρμας που πλέον είναι κινεζικών συμφερόντων, διεκδικώντας την επανεισδοχή της και την καθιέρωση  στην Ευρώπη.

Το τελευταίο δημιούργημα της MG παίρνει την μορφή ενός compact ηλεκτρικού SUV που θα διεκδικήσει μερίδιο αγοράς και στην ευρωπαϊκή επικράτεια στοχεύοντας στην καρδιά μιας ολοένα και πιο πολυπληθούς κατηγορίας.

Με μήκος 4,674 μ., πλάτος 1,919, ύψος 1,618 μ. και μεταξόνιο 2,8 μέτρων,  το Marvel R είναι μάλλον κατά τι μεγαλύτερο από αυτό που συνήθως αποκαλούμε compact στην ευρωπαϊκή επικράτεια, ωστόσο οι διαστάσεις του αυτομάτως σημαίνει και περισσότερη ευρυχωρία και χρηστικότητα.

Σε όρους πρακτικότητας, το Marvel R διαθέτει πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα 357 λίτρα μέγεθος που κάθε άλλο παρά εντυπωσιακό μπορεί να θεωρηθεί για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Ο ωφέλιμος όγκος αυξάνεται σε 1.396 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Πιο ανταγωνιστική ως προς τον ευρωπαϊκό μέσο όρο είναι η αυτονομία του η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις ανέρχεται σε 400 χλμ.

Το Marvel R θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαμορφώσεις, μία πισωκίνητη η οποία αξιοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στον πίσω άξονα και μία τετρακίνητη η οποία προσθέτει ένα τρίτο μοτέρ που βρίσκεται στον μπροστινό άξονα.

Η τετρακίνητη έκδοση προσφέρει συνδυαστική ισχύ 290 ίππων και 665 Nm ροπής και υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.

Η φόρτιση των μπαταριών απαιτεί μόλις 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος για την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας ενώ, το ηλεκτρικό κύκλωμα υποστηρίζει και την αντιστροφή της ενέργειας με το Marvel R να έχει τη δυνατότητα επίσης να παράσχει ενέργεια σε άλλα ηλεκτροκίνητα οχήματα ή συσκευές.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το Marvel R θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από τον προσεχή Μάιο.