Μια από τις πλέον ευρύχωρες προτάσεις της κατηγορίας των μεσαίου μεγέθους επιβατικών van υιοθετεί μια σειρά από στοχευμένες βελτιώσεις που αποσκοπούν σε μια συνολική αναβάθμιση που θα το εναρμονίσει με τις σύγχρονες απαιτήσεις «ψηφιακότητας» αλλά και θα ενισχύσει περαιτέρω τις ήδη υφιστάμενες αρετές του.

Το NV300 αποτελεί προϊόν εξέλιξης της συμμαχίας Nissan-Renault εξ ου και μοιράζεται πολλά από τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά με το Renault Trafic. Όπως είναι γνωστό το δίδυμο των επιβατικών van αποτελεί από τα πιο χρηστικά της κατηγορίας χάρη στην ευρυχωρία που προσφέρει στοιχείο που, φυσικά, η ανανεωμένη εκδοχή του NV300 διατηρεί.

Αυτό που αλλάζει σε επίπεδο εξωτερικής σχεδίασης είναι η όψη του η οποία ενσωματώνει την τελευταία εκδοχή της γρίλιας της Nissan αποκτώντας ένα πιο αιχμηρό και σύγχρονο στυλ. Τη νέα γρίλια πλαισιώνουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τα οποία τονίζονται από τα ενσωματωμένα LED ημέρας συνηγορώντας σε μια πιο έντονη εντύπωση. Παράλληλα, θα υπάρξουν νέες επιλογές σε ό,τι αφορά το σχεδιασμό των τροχών.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό του εννιαθέσιου van, υπόσχεται ακόμα περισσότερη χρηστικότητα αλλά και χωρητικότητα. Έτσι, ορισμένες εκδόσεις προσφέρουν επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τα καθίσματα ενώ, όλες ανεξαιρέτως αποκτούν έναν νέο χώρο αποθήκευσης κάτω από τα δύο μπροστινά καθίσματα με αρκετό βάθος και συνολικό όγκο 54 λίτρων.

Ανανεωμένο είναι και το ταμπλό το οποίο έχει σχεδιαστεί προκειμένου να παραπέμπει στις «πολιτικές» προτάσεις της Nissan αποκτώντας διακόπτες από χρώμιο και carbon φινίρισμα για περισσότερο στυλ. Οι ανώτερες εξοπλιστικές εκδόσεις επωφελούνται από το σύστημα infotainment Nissan Connect το οποίο φιλοξενείται σε οθόνη αφής 8,0 ιντσών με λειτουργικά Android Auto και Apple CarPlay ενώ το παλμαρέ συστημάτων ασφάλειας έχει εμπλουτιστεί με σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων, σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, βελτιωμένο σύστημα αερόσακών και σύστημα αναγνώρισης της οδικής σήμανσης.

Σε επίπεδο κινητήρων το NV300 Combi υιοθετεί βελτιωμένο diesel μοτέρ 2.0 dCi το οποίο συμβαδίζει πλέον με τις προδιαγραφές Euro 6d, όντας διαθέσιμο σε εκδοχές ισχύος 110, 150 και 170 ίππων και σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο για τις πρώτες δύο περιπτώσεις και DCT προαιρετικά για τον κινητήρα των 150 ίππων και ως standard για την κορυφαία έκδοση. Όλες οι εκδόσεις είναι εμπροσθοκίνητες, διαθέτουν ωστόσο ρύθμιση για το traction control οι οποίες υπόσχονται να διευκολύνουν σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Η άφιξη του στην Ευρώπη αναμένεται ως τον προσεχή Μάιο.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο