Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024
weather-icon 21o
Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

Δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση της στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο.

Μια νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre αφού έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η νοσηλεύτρια του ΕΣΥ μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα.

Η 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα δύο παιδιών  υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περεταίρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί.

Παράλληλα λαμβάνει ειδική θεραπεία.

Σημειώνεται πως ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση της στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο, αν και ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ δήλωσε πως η νοσηλεύτρια δεν ταλαιπωρούνταν από κάποιο πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

Sports in

Μια δύσκολη κλήρωση και δυο μεγάλες «μάχες»

Ο Ολυμπιακός θα πρέπει να δείξει πολύ μεγάλη προσοχή καθώς απέναντι του θα βρεθεί μια ομάδα που έχει μεγάλες δυνατότητες

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024