Σάββατο 04 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Χονγκ Κονγκ: Μια ομάδα υποστήριξης στο Facebook βοηθά χιλιάδες άτομα με την σκληρή καραντίνα

Χονγκ Κονγκ: Μια ομάδα υποστήριξης στο Facebook βοηθά χιλιάδες άτομα με την σκληρή καραντίνα

Τα 30.000 μέλη της ομάδας μπορεί να μην έχουν συναντηθεί ποτέ αλλά αλληλοβοηθούνται για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες της πανδημίας.

Η ευγένεια και η καλοσύνη των ξένων είναι αυτό που βοηθάει τα μέλη της ομάδας HK Quarantine support group να ξεπεράσουν τις δυσκολίες της πανδημίας και την ιδιαίτερα σκληρή καραντίνα τριών εβδομάδων που εφαρμόζεται στο Χονγκ Κονγκ.

Τα 30.000 μέλη της ομάδας μπορεί να μην έχουν συναντηθεί ποτέ ωστόσο αλληλοστηρίζονται καθημερινά.

Άλλοι ανταλλάζουν πληροφορίες για τα μέτρα και τα τεστ ενώ άλλοι σώσουν τα γενέθλια μικρών παιδιών στέλνοντας δώρα και μηνύματα ή φροντίζουν ηλικιωμένους που είναι μόνοι τους.

«Ξύπνησα ακούγοντας τον αρραβωνιαστικό μου να βρίζει την παραμονή των Χριστουγέννων. Ενώ κοιμόμασταν, η κυβέρνηση του Χονγκ Κονγκ είχε ανακοινώσει ότι όλοι οι κάτοικοι που επεστρέφαν από το εξωτερικό έπρεπε να περάσουν τρεις εβδομάδες σε καραντίνα αντί για δύο, και μάλιστα σε ξενοδοχείο και με δικά τους έξοδα. Τα νέα μέτρα θα ήταν σε ισχύ από την μέρα των Χριστουγέννων» αναφέρει ένα από μέλη της ομάδας.

«Έπρεπε να επιστρέψουμε στο Χονγκ Κονγκ από τις Ηνωμένες Πολιτείες σε λιγότερο από 48 ώρες. Είχαμε κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο για δύο εβδομάδες όπως όριζαν οι μέχρι τότε κανονισμοί που απαιτούσαν από ταξιδιώτες σαν εμάς να μείνουν σε ξενοδοχείο ακόμη κι αν είχαν ή νοίκιαζαν σπίτι στο Χονγκ Κονγκ. Η τελευταία αλλαγή όμως θα μας εμπόδιζε να επιστρέψουμε.

https://edition.cnn.com/travel/article/hong-kong-quarantine-facebook-group-intl-hnk-dst/index.html

Great CNN piece…

Δημοσιεύτηκε από Jameson Gong στις Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2021

Τι θα κάναμε αν το ξενοδοχείο δεν μπορούσε να επεκτείνει την κράτησή μας πριν από την πτήση; Γίνονταν εξαιρέσεις για άτομα που ήταν έτοιμα να ταξιδέψουν; Και, πως θα περνούσαμε 21 ημέρες σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου- από οικονομική, σωματική και ψυχολογική άποψη;

Χρειαζόμασταν απαντήσεις. Ο επίσημος ιστότοπος της κυβέρνησης είχε μόνο πολύ βασικές πληροφορίες, αλλά όχι τις συμβουλές και την καθοδήγηση που χρειαζόμασταν.

Απευθυνθήκαμε λοιπόν στην ομάδα υποστήριξης του HK Quarantine support group στο Facebook, όπου τα μέλη ήδη δημοσίευαν πως σχεδίαζαν να αντιμετωπίσουν τους νέους κανόνες».

Η ανάγκη γέννησε την ομάδα
Από την ίδρυσή της τον Μάρτιο του 2020, η ομάδα υποστήριξης έχει αναδειχθεί σε πολύτιμη πηγή βοήθειας για τους κατοίκους του Χονγκ Κονγκ που ταξιδεύουν από και προς το εξωτερικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας και οι οποίοι έχουν να αντιμετωπίσουν αυστηρούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς.

Η ομάδα ξεκίνησε απλά ως ένας τρόπος επικοινωνίας μέσα στη καραντίνα με εθελοντές που προσφέρονταν να πάνε στο σούπερ μάρκετ και το φαρμακείο εκ μέρους άλλων μελών και να μεταφέρουν τα ψώνια στο σπίτι τους.

Από τότε έχει εξελιχθεί σε μια τεράστια πλατφόρμα με πολύτιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ανάγκη των ταξιδιωτών: από το ποιά είναι να καλύτερα τεστ μέχρι λεπτομερείς κριτικές για τα ξενοδοχεία καραντίνας.

Οι πληροφορίες αυτές είναι συχνά ζωτικής σημασίας για όσους ετοιμάζονται να μπουν σε καραντίνα τριών ολόκληρων εβδομάδων. Τα παράθυρα ανοίγουν; Μπορείς να νοικιάσεις εξοπλισμό για γυμναστική; Επιτρέπει ντελίβερι το ξενοδοχείο; Αυτά είναι μερικά μόνο από τα κατοντάδες ερωτήματα που απαντά η ομάδα.

Η ομάδα προσφέρει επίσης μια αίσθηση κοινότητας σε όσους είναι μόνοι μέσα σ’ αυτή τη δύσκολη κατάσταση.

Πολλά μέλη δημοσιεύουν τακτικά τις εμπειρίες τους και συμβουλές ενώ άλλοι μοιράζονται αστεία βίντεο και χιουμοριστικά σχόλια για να βοηθήσουν να υπόλοιπα μέλη να περάσουν πιο ευχάριστα τον χρόνο τους.

Μερικοί από αυτούς γίνονται δημιουργικοί, όπως ο Leo Cheung, ο οποίος δημιούργησε τη δική του εκδοχή του παιχνιδιού Angry Birds με γάντια και χάρτινες σακούλες.

Σχεδόν όλοι λαμβάνουν θετικά σχόλια και υποστήριξη- και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη σχολαστική διαχείριση της ομάδας από μερικούς αφοσιωμένους εθελοντές.

Οι διαχειριστές τρέχουν επίσης ένα «πρόγραμμα φίλων» με το οποίο φέρνουν κοντά μοναχικούς χρήστες μέσω email ενώ προγραμματίζουν και παραδόσεις φαγητού για όσους δεν μπορούν να πάνε στο σούπερ μάρκετ.

Η ομάδα έχει κατά καιρούς στείλει δώρα και μηνύματα σε παιδιά που περνούν τα γενέθλιά τους σε καραντίνα ενώ έχει βοηθήσει και χρήστες σε απίστευτα δύσκολες περιστάσεις όπως περιπτώσεις που θρηνούσαν τον χαμό φίλων και αγαπημένων από απόσταση.

Sports in

Η Χιρόνα «καθάρισε» την Μπαρτσελόνα με ανατροπή και έστεψε και μαθηματικά τη Ρεάλ (4-2)

Η Χιρόνα αν και βρισκόταν πίσω στο σκορ στο ημίχρονο, τελικά έκανε την ανατροπή απέναντι στην Μπαρτσελόνα και πήρε το καταλανικό ντέρμπι (4-2).

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 04 Μαϊου 2024